دانلود نقشه‌های اتوکد منطقه ۱۰ شهر اصفهان

دانلود نقشه‌های اتوکد منطقه ۱۰ شهر اصفهان
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

شرح مختصر:

دانلود نقشه‌های اتوکد منطقه ۱۰ شهر اصفهان

در این پست نقشه‌های اتوکد قطعه‌بندی شده کامل طرح تفصیلی منطقه ۱۰ شهر اصفهان با مقیاس ۱:۲۰۰۰ برای دانلود قرار داده شده است. این نقشه حاوی ۱۹شیت نقشه قطعه‌بندی شده با فرمت DWG می باشند که دارای راهنمای کامل نیز هستند. تصویر پیش نمایش داده شده مربوط به همین محصول می باشد.

دانلود نقشه‌های اتوکد طرح تفصیلی منطقه 10 شهر اصفهان بصورت قطعه بندی شده با مقیاس 1:2000

 شرحی مختصر پیرامون شهر اصفهان:

اصفهان در قرن ششم میلادی (بالا) که از دو منطقه جی و یهودیه تشکیل شده بود. در قرن ۱۱ میلادی (پایین) این دو منطقه کاملاً به یکدیگر متصل شده و شهر اصفهان را ایجاد کردند.

از روزگاران کهن تاکنون به نام‌های: الیهودیه (که وجه تسمیه الیهودیه آن بود که در زمان بخت نصر، یهودیان را از بابل کوچ داده و در این مکان ساکن کرده بودند)صفاهان، صفویان، جی، گی، رشورجی، سپاهان، دارالیهود، یهودیه سپانه، شهرستان، صفاهان، صفاهون، گابا، گابیان، گابیه، گبی، اِسپادانا و نصف جهان سرشناس بوده‌است.پس از فتح توسط اعراب مسلمان و چون در عربی حرف «پ» وجود نداشته به مرور زمان با لهجه و حرف «ص» به صورت «اصفهان» تلفظ گردید.

بیشتر نویسندگان بر این باورند که چون این ناحیه پیش از اسلام، به ویژه در دوران ساسانیان، مرکز گردآمدن سپاه بود و سپاهیان مناطق جنوبی ایران، مانند بختیاری، فارس، خوزستان،سیستان و.. در این ناحیه گرد آمده و به سوی محل نبرد حرکت می‌کردند، آنجا را اسپهان گفته، سپس معرب شده و به صورت اصفهان درآمده‌ است.

راهنمای خرید و دانلود فایل نقشه‌های اتوکد منطقه ۱۰ شهر اصفهان:

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر