پاورپوینت کاربرد فناوریهای نوین در شهرهای جدید

پاورپوینت کاربرد فناوریهای نوین در شهرهای جدید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت کاربرد فناوریهای نوین در شهرهای جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب کاربرد فناوریهای نوین در شهرهای جدید (با تاکید برفناوری اطلاعات وارتباطات) می باشد که با فرمت پاورپوینت در ۷۲ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پاورپوینت‬‎

پاورپوینت کاربرد فناوریهای نوین در شهرهای جدید

فهرست:

طرح مسئله
فناوری اطلاعات و ارتباطات
گام های اصلی برای تحقق شهرهای آینده
فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ریزی شهری
فناوری اطلاعات و ارتباطات در طراحی شهری
فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت شهری
فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمات شهری
شهر اینترنتی

در جهان امروز استفاده از واژه ها و مفاهیمی همچون فناوری اطلاعات، فناوری نانو، بیوتکنولوژی و مانند آن د ر محافل علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و خبری کاربرد فراوان یافته است که خود نشان از اقبلا و توجه ویژه دانشمندان، پژوهشگران و محققان به تحوالات و پیشرفت های تکنولوژی های نو در این عصر می باشد. فناوری های جدید نوید بخش پیشرفت های چمشگیری در زمینه های مختلف علمی شده است . امروزه از فناوری های مختلف به منظور ایجاد رفاه، آسایش، امنیت و صرف جویی بیشتر در هزینه ها بهره های فراوان برده می شود. شناخت و درک قابلیت های عظیم این فناوری های متحول کننده، موجب سازماندهی و تدوین برنامه های ملی فراوانی در بسیاری از کشورهای جهان شده است.

تدوین این برنامه عمدتا به منظور بهره گیری هر چه بیشتر از قابلیت های فناوری ها و عقب نماندن کشورهای از مسیر تحولات سریع و دستاورد های رو به رشد این فناوری ها صورت پذیرفته است. آلودگی محیط زیست، بحران انرژی و کلیه مسائل و مشکلات شهرهای امروز به تدریج تاثیرات غیر قابل جبران خود را نه تنها د رشکل فیزیکی جوامع انسانی بلکه در رفتار و هنجارهای عمومی آن نیز خواهد گذاشت.

مطالعه بیشتر