پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر عبدالوند

پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر عبدالوند
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر عبدالوند

در این بخش خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام با فرمت پاورپوینت در حجم ۹۷ اسلاید آماده دانلود شده است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر عبدالوند

فصل اول
ماهیت بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی چیست؟

بازاریابی صنعتی که به آنBusiness to Business Marketing یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود، بارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار. سازمان های صنعتی، کالاها و خدمات را به منظور تأمین  اهدافی چون تولید کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.

نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از طریق کالاها و خدماتی که بر نیازها و اهداف خرید سازمانی تکیه دارد.

بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی

وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا.

هدیه ویژه:

دوستان عزیز شما با خرید این فایل ،پاورپوینت دیگری با عنوان بازاریابی  صنعتی(۹۱ اسلاید) را به صورت رایگان از سایت دریافت خواهید کرد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر