جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی – بلانچارد

جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی – بلانچارد
نوع فایل
pdf +ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی – بلانچارد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی – بلانچارد با فرمت PDF در ۱۳ صفحه که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و جزوه شخصی ایشان می باشد، آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

کتاب حاضر، چارچوب مفهومی سودمندی از ترکیب و یگانه‌سازی مفاهیم و نظریه‌های رفتاری ارائه می‌دهد که می‌تواند دست‌ اندرکاران مدیریت را در تشخیص موقعیت‌های سازمانی و فهم مدیریت رفتار سازمانی یاری رساند. این کتاب با تمرکز بر مطالعه رفتار افراد انسان به مثابه اجزای اصلی سازمان‌ها، به بررسی ویژگی‌های روان‌ شناختی انسان، کنش متقابل فرد و انگیزش و رهبری می‌پردازد. در یادداشت مترجم بر چاپ سی‌ام این کتاب – چاپ حاضر – می‌خوانیم: «مطالب کتاب هنوز برای تدریس دو واحد درس رفتار سازمانی یا روابط انسانی در سطح کارشناسی و در دوره‌های کوتاه مدت آموزش مدیریت، مناسب به نظر می‌رسد.»

هدیه محصول:

دانشجویان عزیز با خرید و دانلود فایل جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی – بلانچارد، فایل خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد – گریفن (۱۲۷ صفحه ) را بصورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

جامع ترین خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی هرسی – بلانچارد

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر