جامع ترین پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری

جامع ترین پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

شرح مختصر:

جامع ترین پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری

این فایل حاوی مطالعه فایل درس الگوریتم فرا ابتکاری با موضوع شبکه  عصبی می باشد که با فرمت پاورپوینت در ۲۸ اسلاید در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Gerelateerde afbeelding

 

بخشی از متن جامع ترین پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری :

اگر مغز انقدر ساده باشد که برای ما قابل درک باشد ما ساده تر از ان هستیم که بتوانیم ان را درک کنیم .

شبکه عصبی از توان پردازشی مغز ما الگو برداری کرده است که کاربرد زیادی در تجارت دارد . در مدلسازی شبکه عصبی از روی مغز باید به دو ویژگی بیشتر توجه شود .

۱-ساختار موازی مغز : مغز کارهای موازی را مثل دیدن و شنیدن بسیار راحت تر انجام می دهد تا اعمال پی در پی .

۲-توان فراگیری مغز : مغز می تواند به خود اموزش دهد. یاد گیری از طریق مثال همان شیوه ای است که ما خواندن، نوشتن و … را یاد گرفتیم .

۲-مبنای بیولوژیکی عصبی :

نورون یک واحد سلولی از سیستم مغز می باشد که تقریبا به تعداد ۱۰۱۱ نورون در مغز وجود دارد که هر یک از نورون ها به بیش از ۱۰۰۰ نورون دیگر متصل اند .

کوهن از نظر ساختار شبکه های عصبی را به سه دسته تقسیم می کند :

شبکه پیش خور : شبکه ای که در ان هیچ گونه ارتباط افقی بین اعصاب یک لایه نباشد و ارتباط به سوی لایه های قبلی نیز وجود نداشته باشد.

شبکه بازخوردی : شبکه هایی که در ان ارتباطی از یک لایه به لایه قبلی و یا ارتباط افقی بین اعصاب یک لایه وجود دارد . یعنی از خروجی شبکه به ورودی ان یک ارتباط ( بازخورد ) وجود دارد .

شبکه بدون نظارت : این شبکه در شرایط رقابتی مورد استفاده قرار می گیرد . در این نوع شبکه عصبی نورون های مجاور در فعالیت و عملکرد با هم رقابت می کنند .

مطالعه بیشتر