جزوه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر جمشید سالار +نمونه سوال

جزوه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر جمشید سالار +نمونه سوال
نوع فایل
pdf +ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر جمشید سالار +نمونه سوال

در این بخش کامل ترین جزوه کتاب بازاریابی بین المللی دکتر جمشید سالار – دکتر میرزا حسن حسینی شامل بازاریابی بین الملل دکتر میرزا حسن حسینی با فرمت پاورپوینت در ۲۹۴ اسلاید و همچنین نمونه سوالات تشریحی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با کد درس ۱۲۱۸۲۳۷ و مجموعه نمونه سوالات تشریحی بازرگانی بین الملل دکتر سالار آماده دانلود شده است ،لازم به ذکر است این کتاب به عنوان منبع درسی در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت در دانشگاه پیام نور استفاده می شود.

جزوه کتاب بازرگانی بین الملل

نوشته دکتر جمشید سالار و دکتر میرزا حسن حسینی

منبع دانشجویان ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور

«بازرگانی بین‌الملل» نوشته دکتر جمشید سالار و دکتر میرزا حسن حسینی برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی تدوین شده است. مبانی بازرگانی بین‌الملل و جهانی‌شدن، نظریه‌های بازرگانی بین‌الملل، استراتژی‌های بازرگانی بین‌الملل، اخلاق در بازرگانی بین‌الملل، نقش دولت‌ها در بازرگانی بین‌الملل، یکپارچگی اقتصادی در بازرگانی بین‌الملل، سیستم پولی بین‌المللی و مدیریت تولید در بازرگانی بین‌الملل عنوان مباحثی هستند که در این کتاب خواهید خواند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

کتاب بازاریابی بین المللی دکتر جمشید سالار + نمونه سوال

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر