کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده + نمونه سوال

کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده + نمونه سوال
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده + نمونه سوال

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده به همراه نمونه سوال در قالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده

محتوای این فایل شامل چندین فایل خلاصه شده از کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه ی بهمن فروزنده بهمراه تست تالیفی می باشد. این کتاب توسط فیلیپ کاتلر تدوین شده است و دکتر بهمن فروزنده آنرا ترجمه کرده اند.

خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن برای انجام پروژه های مدیریتی و کارهای کلاسی استفاده کرد.

متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

همراه با این مجموعه، نمونه سوالات تستی و تشریحی درس مدیریت بازاریابی و بازار شناسی و مسایل بازاریابی تمامی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور همراه با پاسخنامه در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است.

با امید به موفقیت روز افزون دانشجویان عزیز

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر