ترجمه کامل زبان تخصصی دکتر ثمربخش تهرانی و فیضی

ترجمه کامل زبان تخصصی دکتر ثمربخش تهرانی و فیضی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

ترجمه کامل زبان تخصصی دکتر ثمربخش تهرانی و فیضی

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش پک کامل ترجمه کامل زبان تخصصی دکتر ثمربخش تهرانی و فیضی کارشناسی ارشد مدیریت که شامل ترجمه جزوه کل درس زبان تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کلیه گرایشهای دانشگاه های پیام نور و دیگر دانشگاه ها از جزوه دکتر شهربانو ثمربخش تهرانی و طاهره فیضی با فرمت PDF در  ۲۳۲ صفحه به همراه جزوه انگلیسی در ۱۹۶ صفحه و همچنین تست تالیفی زبان تخصصی دکتر شهربانو ثمربخش و طاهره فیضی در ۳۸ صفحه می باشد را در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده شده است. ،در صورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫ترجمه کامل زبان تخصصی دکتر ثمربخش تهرانی و فیضی‬‎

معرفی کتاب

کتاب ترجمه کتاب زبان تخصصی رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد (پیام نور)، به تالیف شهربانو ثمربخش تهرانی و طاهره فیضی، راهنمایی است جهت ترجمه کتاب زبان تخصصی در رشته مدیریت دولتی، که برای دانشجویان دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد تدوین شده است.

در ترجمه متون اصلی کوشش شده تا نهایت امانت در ترجمه رعایت شده و ترجمه‌ها منطبق با متن اصلی باشند. در ارائه معادل‌های واژه‌ها، مرتبط‌ترین معادل‌های فارسی با توجه به متن کتاب و مثال‌های داده شده انتخاب شده است. کتاب ترجمه کتاب زبان تخصصی رشته مدیریت دولتی، می‌تواند راهنمای مفیدی برای آن دسته از دانشجویانی باشد که به هر دلیل قادر به حضور در کلاس نیستند.

ترجمه کامل زبان تخصصی دکتر ثمربخش تهرانی و فیضی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر