جامع ترین پاورپوینت کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA

جامع ترین پاورپوینت کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین پاورپوینت کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA در حجم ۵۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده و آماده دانلود شده است در صورت تمایل میتوانید این قایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

 

کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA

(مطالعه موردی ایران خودرو)

Application of Fuzzy Cognitive Maps in FMEA

در این بخش فایل کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA (مطالعه موردی ایران خودرو) با فرمت پاورپوینت در حجم ۵۰ اسلاید قابل ویرایش در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است.

فهرست مطالب جامع ترین پاورپوینت کاربرد نقشه های شناختی فازی در FMEA

مقدمه

مرور ادبیات FMEA و Fuzzy FMEA

روش های خودکار سازی FMEA 

نقشه های شناختی فازی (FCM) 

مطالعه موردی

نتیجه گیری و پیشنهاد

معرفی مسئله:

هدف از استفاده از FMEA 

تعریف FMEA 

تاریخچه FMEA

انواع FMEA

نقشه های شناختی فازی:

مدل FCM یک نمودار علت و معلول است که نمایشگر روابط بین اجزای اساسی در نظام های پیچیده است. خبره هایی که آشنا به اجزای نظام و روابط بین آنها هستند ممکن است تعیین کننده روابط موجود در مدل FCM باشند. زمانی که تعداد عوامل زیاد باشد و در مدل سازی به دنبال آن باشیم تا عوامل را دسته بندی کرده و در حوزه های مشخصی دسته بندی نماییم، شکل آنجاست که با افزایش تعداد آنها و روابط بین آنها خطای بررسی عوامل بسیار افزایش می یابد و خبره به راحتی نمی تواند روابط صحیح علت و معلولی بین عوامل را مشخص کند. بنابراین برای حل این مشکل در دسته بندی عوامل، لازم است مکانیزمی را درنظر گرفت تا با استفاده از آن بتوان روند دسته بندی عوامل و مشخص نمودن روابط علت و معلولی صحیح را در ماتریس نهایی عوامل تسهیل کرد.

 

مطالعه بیشتر