حل تمرینات و خلاصه کتاب حسابداری مدیریت شباهنگ + تست

حل تمرینات و خلاصه کتاب حسابداری مدیریت شباهنگ + تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

حل تمرینات و خلاصه کتاب حسابداری مدیریت شباهنگ + تست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل حل تمرینات کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ با فرمت PDF در ۵۵ صفحه + خلاصه کامل کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ (۳۰ صفحه) ،همچنین نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور  درس حسابداری مدیریت (۱۱ دوره با پاسخنامه) در اختیار دانشجویان عزیز رشته مدیریت قرار داده شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫حسابداری مدیریت تالیف دکتر رضا شباهنگ‬‎

حل تمرینات و خلاصه کتاب حسابداری مدیریت شباهنگ + تست

کتاب حسابداری مدیریت به این جنبه از حسابداری می‌پردازد که اطلاعاتی را که توسط حسابداری مالی و حسابداری بهای تمام شده در روال عادی عملیات تهیه می‌شود و مورد استفاده خاص و معین در گزارشگیری داخلی و خارجی دارد، با کاربرد روش‌ها و تکنیک‌های ویژه برای تصمیم گیری‌های مدیریت آماده و در عین حال با ارائه و توضیح مدل‌های مقداری، امکان اتخاذ تصمیمات درست را بر اساس اطلاعات داده شده معرفی و تشریح می‌کند.

در حسابداری مدیریت و بر حسب نیاز از مدل‌های اقتصاد خرد، پژوهش عملیات، آمار و ریاضیات استفاده می‌شود، اما اطلاعات و ارقام ورودی اغلب این مدل‌ها معمولا ارقامی است که در جریان عادی عملیات توسط سیستم‌های حسابدای مالی و حسابداری بهای تمام شده تهیه می‌شود. کتاب حسابداری مدیریت که اولین بار در سال ۱۳۶۵ منتشر شد، در زمان خود آخرین مطالب مطروحه در این رشته علمی را در بر داشت. در چاپ جدید این اثر نه تنها موضوعات جدیدی به تفصیل تشریح شده و مورد بحث قرار گرفته، بلکه مطالب سابق نیز مورد بازنگری کلی قرار گرفته و از لحاظ تکنیکی تکامل یافته است.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر