نسخه کامل جزوه کتاب مدیریت اسلامی حسن عابدی جعفری و معصومی مهر+تست

نسخه کامل جزوه کتاب مدیریت اسلامی حسن عابدی جعفری و معصومی مهر+تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

نسخه کامل جزوه کتاب مدیریت اسلامی حسن عابدی جعفری و معصومی مهر + تست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه کتاب مدیریت اسلامی حسن عابدی جعفری و معصومی مهر + تست در قالب فایل PDF تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه درس اداره عمومی در اسلام برای دانشجویان ارشد رشته مدیریت دولتی تمام گرایش ها در زمینه های مرتبط با دانشگاه پیام نور تهیه شده است و سعی شده است در این جزوات نکات خلاصه و مفید این درس به همراه سوالات به همراه پاسخنامه قرار گیرد . این جزوه میتواند مورد استفاده سایر دانشگاه ها و دانشجویان نیز قرار بگیرد.

مجموعه جزوه درس اداره عمومی در اسلام بر اساس دو کتاب مدیریت اسلامی (مدلها و موانع تحقق آن در جامعه ) حسن عابدی جعفری و حمیدرضا معصومی مهر و مدیریت از منظر کتاب و سنت سید صمصام الدین قوامی به شرح ذیل می باشد:

  1. خلاصه کتاب مدیریت اسلامی ( مدلها و موانع تحقق آن در جامعه ) حسن عابدی جعفری و حمیدرضا معصومی مهر در ۱۱۶ صفحه بصورت اسلایدوار
  2. خلاصه نکات مهم مدیریت از منظرکتاب و سنت در ۲۴ صفحه
  3. نمونه سوالات تستی و خلاصه کتاب مدیریت اسلامی (مدلها و موانع تحقق آن در جامعه ) در ۹۰ صفحه
  4. نمونه سوالات تستی و خلاصه کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت در ۱۱۱ صفحه
  5. مجموعه ای کامل از تست تالیفی درس اداره عمومی در اسلام
  6. ۳۰۰ تست مدیریت اسلامی با پاسخنامه در ۳۸ صفحه
  7. نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با کد درس ۱۲۱۸۵۸۲

Image result for ‫کتاب‬‎

این مجموعه توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد تهران گردآوری شده است و شما دانشجویان عزیز رشته مدیریت با خواندن این جزوات و سوالات دیگر نیازی به هیچ منبع دیگری ندارید.

نسخه کامل جزوه کتاب مدیریت اسلامی حسن عابدی جعفری و معصومی مهر+تست

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر