پاورپوینت فصل ۱۰ تئوری حسابداری جلد۲ دکتر ساسان مهرانی

پاورپوینت فصل ۱۰ تئوری حسابداری جلد۲ دکتر ساسان مهرانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت فصل ۱۰ تئوری حسابداری جلد۲ دکتر ساسان مهرانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل ۱۰ تئوری حسابداری جلد۲ دکتر ساسان مهرانی ، دکتر غلامرضا کرمی، سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان عدم اطمینان در محیط اقتصادی در حجم ۶۹ اسلاید آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

بخشی از متن پاورپوینت فصل ۱۰ تئوری حسابداری جلد۲ دکتر ساسان مهرانی:

مقدمه

محیط حسابداری واجد ویژگی هایی است که در طول زمان منجر به پدید آمدن حسابداری و سپس توسعه آن گردیده اند. اگر حسابداری در شکل امروزی آن را، محصول نظام سرمایه داری بدانیم که باید بدانیم آنگاه جستجوی ویژگی های حسابداری باید با توجه به نیازهایی صورت پذیرد که نظام سرمایه داری در پی پاسخ گفتن به آن بوده است. در نظام سرمایه داری، سرمایه به عنوان یک نهاده های اصلی در نظام تولیدی محسوب می شود. نهاده ای که همراه با هزینه است. در این نظام سرمایه گذار همواره در پی حداکثر کردن منافع سرمایه گذاری خود است.

هدف نظریه (تئوری) حسابداری فراهم کردن مجموعه‌ای از اصول و روابطی است که عملیات مشاهده‌ شده حسابداری را تبیین و عملیات مشاهده‌ نشده را پیش‌بینی کند. به بیان دیگر، نظریه (تئوری) حسابداری باید بتواند دلایل انتخاب مبانی و روش‌های مختلف حسابداری توسط واحدهای انتفاعی را تبیین کند، و ویژگی‌های واحدهایی را که، از بین روش‌های پذیرفته، روش خاصی را بر می‌گزینند پیش‌بینی کند. نظریه (تئوری) حسابداری باید از راه پژوهش‌های حسابداری آزمون و تأیید شود.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر