پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل اول تئوری حسابداری جلد اول دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی با عنوان مقدمه ای بر تئوری حسابداری در حجم ۲۸ اسلاید آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

مقدمه

در گذشته نقش حسابداری تنها ثبت و نگهداری اطلاعات تاریخی تلقی میشد .انقلاب صنعتی و شکل گیری شرکتهای سهامی ، موضوعاتی نظیر جدایی مدیریت از مالکیت ، محاسبه سود برای سهام داران و تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری در شرکتها ، منجر به تغییرات قابل توجهی در حسابداری گردید.گسترش دامنه موضوعات  حسابداری  و اهمیت نقش حسابداری در میان سایر منابع اطلاعاتی باعث شد تا توسعه تئوریک حسابداری در کنار توسعه عملی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار گردد.

حسابداری نیز مانند سایر حوزه های دانش به دو بخش تئوریک و عملی تقسیم میشود .

بخش تئوریک راهنمای بخش عملی بوده و چارچوبی است که جنبه های تئوریک  رویه های عمل در آن تشریح میشود .تبدیل یک قلمرو از دانش بشری به علم را می توان درگرو تقویت بخش تئوریک آن دانست. رویکرد این کتاب رویکردی تاریخی در باب بسط مفاهیم تئوریک حسابداری است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر