مجموعه پرسشهای چهار گزینه ای استانداردهای حسابداری دکتر اسکندری

مجموعه پرسشهای چهار گزینه ای استانداردهای حسابداری دکتر اسکندری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

مجموعه پرسشهای چهار گزینه ای استانداردهای حسابداری دکتر اسکندری

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی، در این پست کتاب مجموعه پرسشهای چهار گزینه ای استانداردهای حسابداری +پاسخ تشریحی سوالات تالیف دکتر قسیم عثمانی و دکتر اسکندری با فرمت PDF با کیفیت عالی در حجم ۲۹۵ صفحه مخصوص دانشجویان رشته حسابداری و کنکوری های کارشناسی ارشد آماده دانلود شده است، و در اختیار شما عزیزان گرامی قرار گرفته است.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

مجموعه پرسشهای چهار گزینه ای استانداردهای حسابداری دکتر اسکندری

در این بخش کتاب مجموعه پرسشهای چهار گزینه ای استانداردهای حسابداری +پاسخ تشریحی سوالات تالیف دکتر قسیم عثمانی و دکتر اسکندری با فرمت PDF با کیفیت عالی در حجم ۲۹۵ صفحه مخصوص دانشجویان رشته حسابداری و کنکوری های کارشناسی ارشد آماده دانلود شده است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

استاندارد های حسابداری ، پرسش های جهار گزینه ای یکی از راه های بررسی سطح آگاهی افراد حرفه ای از اصول وضوابط مربوط است این مجموعه به منظور تعیین صلاحیت حسابداران رسمی وکنکورکارشناسی ارشد رشته حسابداری تالیف شده است.

سوالات این کتاب به ترتیب استانداردهای حسابداری و به صورت طبقه‌بندی شده طراحی و سعی شده از تمامی بندهای استانداردهای حسابداری سوالات چهارگزینه‌ای تنظیم شود . علاوه بر سوالات تالیفی، سوالات کارشناسی ارشد حسابداری (آزاد و سراسری) و آزمون جامعه حسابداران رسمی ایران نیز در انتهای هر فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی گنجانده شده است. تلاش شده است تا استانداردهای حسابداری با ارائه مثال‌هایی جامع به صورت سلیس‌‌تر و شفاف‌ تر تفسیر شود. با توجه به الزام واحدهای تجاری به رعایت استانداردهای حسابداری و همچنین طرح سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری و آزمون جامعه حسابداران رسمی ایران براساس استانداردهای حسابداری ایران، مولف مطالعه کتاب حاضر به مخاطبان پیشنهاد شده است.

مطالعه بیشتر