نقشه اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۳ شهر اصفهان

نقشه اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۳ شهر اصفهان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

نقشه اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۳ شهر اصفهان

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این پست کامل ترین نقشه اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۳ شهر اصفهان با مقیاس ۱:۲۰۰۰ آماده دانلود شده است. این نقشه حاوی ۱۳ شیت نقشه قطعه‌بندی شده با فرمت DWG می باشند که دارای راهنمای کامل نیز هستند. تصویر پیشنمایش ذیل تعدادی از این نقشه ها و راهنمای آنها را برای نمونه نشان می‌دهد آماده دانلود شده است، و در اختیار شما عزیزان گرامی قرار گرفته است. در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫اتوکد منطقه 13 شهر اصفهان‬‎

نقشه اتوکد طرح تفصیلی منطقه ۱۳ شهر اصفهان

اصفهات شهری تاریخی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهاناست. اصفهان، سومین شهر پهناور و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است. این شهر در میان سال‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی به ویژه در قرن شانزدهم میلادی در میان حکومت صفویان پایتخت ایران شد، رونق فراوانی گرفت. بناهای تاریخی متعددی در شهر وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربفرد معروف است. این امر باعث شده‌ است که در فرهنگ اصفهانی اصفهان، نصف جهان لقب بگیرد این شهر در آذر ۱۳۹۴ (دسامبر ۲۰۱۵) به همراه رشت به عنوان نخستین شهرهای ایران، به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوست.

میدان نقش جهان نمونه برجسته‌ای از معماری اسلامی است. این شهر دارای ۱۳ منطقه شهری می‌باشد. منطقه ۱= ۸٫۱ کیلومتر مربع، منطقه ۲= ۲۱٫۵ کیلومتر مربع، منطقه ۳= ۱۱٫۶ کیلومتر مربع، منطقه ۴= ۷۵٫۱ کیلومتر مربع، منطقه ۵= ۶۰ کیلومتر مربع، منطقه ۶= ۶۷٫۱ کیلومتر مربع، منطقه ۷= ۲۸٫۵۷ کیلومتر مربع، منطقه ۸= ۲۰٫۳۹ کیلومتر مربع، منطقه ۹= ۲۰٫۲۵ کیلومتر مربع، منطقه ۱۰= ۲۱٫۴۶ کیلومتر مربع، منطقه ۱۱= ۱۰٫۹۷ کیلومتر مربع، منطقه ۱۲= ۸۲٫۳ کیلومتر مربع، منطقه ۱۳= ۳۵٫۵ کیلومتر مربع،

مطالعه بیشتر