دانلود پروتکل اکت ( درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act)

دانلود پروتکل اکت ( درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act)
نوع فایل
pdf+mp3
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پروتکل اکت ( درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل دانلود پروتکل اکت ( درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act) بهمراه فایل صوتی کارگاه act دکتر حمیدپور میباشد این پروتکل ها به زبان لاتین و فارسی است  و شامل چندین دستورالعمل در درمان اختلالات روانی می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پروتکل اکت ( درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act)

آموزش کامل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد – اکت

در درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) همه بر سر این نکته توافق دارند اولین قدم اساسی برای تغییر، آمدن به لحظه اکنون است – حتی اگر که این لحظه اکنون دردناک باشد- و نیز رها کردن این تکانه است : رفتن به آینده ای که در آن مشکلات درونی مان محو شده اند. این روشها مبتنی بر این دیدگاه هستند :

اقدام به فرار از افکار و احساسات دشوار –که بدیهی به نظر می رسد- معمولا آنها را بدتر می کند. همانگونه در انگشت بندهای چینی شاهد بودیم انجام دادن کار به ظاهر معقول ناموثر بوده و در فرایند انجامش ما را بیشتر و بیشتر از زندگی آزادانه دور می کند.

ما بیش از آنکه مشغول عوض کردن محتوای دردناک ذهنمان شویم، بایستی که ارتباط خویش را با آنچه که به دردسرمان می اندازد عوض کنیم.

به عنوان مثال، در عوض ستیزه با افکار منفی، مراجعان یاد می گیرند که آنها را با توجه آگاهی نگاه کنند و در یک فاصله کافی و به شیوه ای شهودی و نه تحلیلی دریابند که آنها فقط فکر هستند. به جای آنکه غمگینی را از بین ببرند یاد می گیرند که کشف کنند غمگینی را چگونه در بدنشان احساس می کنند، چگونه خود را در رفتارشان نشان می دهد و چگونه فرو می نشیند و جاری می شود؛ و در سطحی عمیق تر شروع به فهم این نکته می کنند در حالی که همچنان زندگی مطلوب خود را سپری می کنند، می توانند بار اندوه را نیز با خود حمل کنند .

دوستان عزیز در صورتی که نیاز به ترجمه فارسی این پروتکل ها داشتید با ما در ارتباط باشید.

مطالعه بیشتر