جزوه سیستم های خرید – انبارداری و توزیع دکتر انواری

جزوه سیستم های خرید – انبارداری و توزیع دکتر انواری
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه سیستم های خرید – انبارداری و توزیع دکتر انواری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه کتاب سیستم های خرید، انبارداری و توزیع دکتر علی اصغر انواری رستمی شامل ۳۱۷ صفحه اسلایدوار آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست جزوه سیستم های خرید – انبارداری و توزیع دکتر انواری

فصل اول: نقش مدیریت خرید و تدارکات در بازرگانی و اقتصاد ایران

فصل دوم: نقش مدیریت خرید و تدارکات در یک سازمان بازرگانی و تولیدی

فصل سوم: کیفیت کالا، خصوصیات ویژه و استاندارها در مدیریت خرید و روشهای مطلوب به منظور اخذ کالاها

با کیفیت مندرج در قراردادها

فصل چهارم: شناخت، ارزیابی و انتخاب منابع عرض هکننده کالاها و نکات اختصاصی در مورد خریدهای دولتی و تعاونی در مدیریت خرید

فصل پنجم: چگونگی مذاکره با فروشندگان در مدیریت خرید

فصل ششم: مراحل و عملیات، مدارک و اسناد و سازمانها و مقررات درگیر در امر مدیریت خرید

فصل هفتم: مدیریت انبارداری

فصل هشتم: نظام های توزیع

شرح مختصر:

یکی از اهداف اولیه فعالیتهای سازمانی، نیل به اهداف با حداکثر کارایی می باشد. سازمانها جهت نیل به اهداف خود از منابع مختلفی بهره میگیرند. مواد مصرفی، ملزومات، ماشین آلات و … ورودیهای سیتمهای سازمانی بازرگانی و صنعتی را تشکیل  می دهند.

این ورودیها پس از تهیه و تدارک توسط واحدهای پشتیبانی، خرید و یا تدارکات ( باکاراترین روش، در بهترین زمان موردنیاز و با بهترین کیفیت نسبی در ارتباط با قیمت) ضروریست تا به بهترین نحو ممکن است نیز در سازمان حفظ و نگهداری شوند.

قرارداد چارچوب حقوقی و قانونی است که متعاملین را در چارچوب تعهدات و انجام وظایف سوق میدهد. همگی ما برای تنظیم روابط حقوقیمان ناگزیریم با دیگران قرارداد بنویسیم، حال این قرارداد ممکن است راجع به خرید یا اجاره ملکی یا اتومبیلی باشد یا قرارداد استخدام یا شراکت با دیگری؛ مسائل مربوط به قراردادها فراوان است ولی مهمترین چیزهای مشترکی که در تنظیم یک قرارداد میباید رعایت کنیم چیست؟

مطالعه بیشتر