پاورپوینت و خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری

پاورپوینت و خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت و خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری با فرمت پاورپوینت مشتمل بر ۳۳۲ اسلاید قابل ویرایش و همچنین با فرمت پی دی اف شامل ۲۷۱ صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 

درس بازاریابی مهم ترین درس در کنکور ارشد مدیریت ( بازرگانی ) با ضریب ۴ میباشد.

فهرست مطالب پاورپوینت و خلاصه کتاب :

فصل اول
مفاهیم مدیریت بازار

از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:
۱- مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
۲- بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید.
۳- وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی موسسات ایفا می کنند، توضیح دهد.
۴- فرق اساسی فلسفه های موجود در مدیریت بازاریابی را بیان نماید.
۵- اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از آنها را تجزیه و تحلیل نماید.

فصل دوم
انواع بازار و محیط بازاریابی

از دانشجویان محترم انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
۱- انواع بازارها را از دیدگاههای مختلف شرح دهند.
۲- محیط بازاریابی را توضیح داده و انواع آن را نام ببرند.
۳- عوامل تشکیل دهنده محیط خرد موسسه را توضیح دهند.
۴- محیط کلان موسسات را توصیف نموده و هر یک از عوامل آن را شرح دهند.
۵- واکنشهای مختلف شرکتها را در برابر محیط بازاریابی بیان نمایند.

فصل سوم
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

از دانشجویان محترم انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
۱- ضرورت تقسیم بازار را بیان نمایند.
۲- سیر تکاملی تقسیم بازار را شرح دهند.
۳- ضوابط و معیارهای مختلف تقسیم بازار را توضیح دهند.
۴- عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار را توصیف نمایند.
۵- استراتژیهای مختلف تعیین بازار هدف را با هم مقایسه نموده و آنها را ارزیابی نمایند.
۶- عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی را نام برده و تحلیل کنند.

فصل چهارم
نیازها و رفتار خریداران

فصل پنجم
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فصل ششم
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فصل هفتم
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

فصل هشتم
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فصل نهم
تحقیقات بازاریابی

فصل دهم
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فصل یازدهم
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

مطالعه بیشتر