طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی

طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

pdf طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی گزارش کاملی از مطالعه فنی و اقتصادی مربوط به تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی را دریافت نمایید. این گزارش می تواند راهنمای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشد و یا با اهداف مطالعاتی مورد استفاده قرار گیرد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

موضوع طرح: طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی با ظرفیت ۱۰۰۰ تن در سال

دارای مقدمه، معرفی محصول، بررسی عرضه و تقاضا، بررسی تکنولوژی و روش تولید، میزان مواد اولیه مورد نیاز، پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح، مطالعه مالی و جمع بندی

ظرفیت اسمی تولیدات: ۱۰۰۰تن در سال

نوع تولیدات: ظروف

تعداد شاغلین: ۱۶ نفر

مواد اولیه مصرفی عمده : پلی استایرن معمولی (GPPS)

موارد کاربرد:بسته بندی مواد غذایی

سرفصل و عناوین مطالب طرح توجیهی :

طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومی

مواد پلیمری در بسیاری از کاربرد ها که با سلامت انسان سر و کار دارند مورد استفاده اند؛ به نحوی که زندگی و حیات انسان ها در بسیاری از موارد علی الخصوص علم پزشکی به مواد پلیمری وابسته شده است. از میان کاربردهای متنوع محصولات پلیمری، ظروف یکبار مصرف نیز نقش بسیار پر رنگی را در زندگی انسان امروزی به خود اختصاص داده است.

استفاده صحیح از ظروف یکبار مصرف پلیمری و توجه به تفکیک زباله در مبدآ توسط مردم و از طرفی فرهنگسازی مصرف درست بر اساس دستورالعمل هر کدام از ظروف یکبار مصرف و توجه ویژه به مبحث بازیافت طروف یکبار مصرف توسط دولتمردان امری است که علاوه به کمک بسیار به صنعت اشتغالزای پلاستیک کشور علی الخصوص ظروف یکبار مصرف  باعث کاهش نگرانی های زیست محیطی خواهد بود.

بطور کلی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی  از دو روش و سیستم قابل تولید میباشد.

  1. تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی با سیستم تولید نیمه فرمینگ
  2. تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی با سیستم تولید ترموفرمینگ

مطالعه بیشتر