طرح توجیهی مجتمع گردشگری با فرمت WORD

طرح توجیهی مجتمع گردشگری با فرمت WORD
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

طرح توجیهی مجتمع گردشگری با فرمت WORD

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح توجیهی از احداث مجتمع گردشگری در قالب فایل WORD با قابلیت ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

طرحی که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم , یک طرح توجیهی از احداث مجتمع گردشگری است .سعی کرده ایم در این طرح همه اطلاعات مورد نیاز را جهت راه اندازی مجتمع گردشگری بطور کامل در طرح برای شما گرد آوری کنیم.اگر شما قصد دارید که مجتمع گردشگری راه اندازی کنید و یا تصمیم دارید برای احداث این مجتمع وام بگیرید , تهیه و مطالعه این طرح برای شما بسیار مناسب است .

شرح مختصر:

محصول مورد نظر شامل طرح توجیهی و امکان سنجی برای احداث و راه اندازی مجتمع تفریحی و گردشگری می باشد که در قالب فایل WORD با قابلیت ویرایش نگارش شده است.

مجتمع تفریحی ، ورزشی و توریستی مورد بررسی در این طرح ، دارای زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع ، و با قابلیت ایجاد اشتغال برای تعداد ۱۶ نفر می باشد.

موارد مورد بررسی در طرح توجیهی احداث مجتمع تفریحی عبارتند از :

– فضای مورد نیاز

– میزان سالانه مصرف انرژی

– بررسی جاذبه های طبیعی و گردشگری شهر محل احداث طرح

– بررسی تمامی هزینه های مورد نیاز برای اجرا و پیاده سازی طرح

فرمت طرح word و قابل ویرایش و اصلاح می باشد.

بر اساس نرخ بازار تمامی هزینه ها نیاز به برآورد مجدد و به روزرسانی خواهند داشت.گردشگری یکی از منابع عمده درآمدزایی و ایجاد اشتغال در جهان به شمار می‌آید به طوریکه بسیاری از آن به عنوان صنعت اول دنیا یاد می‌کنند و بسیاری از کشورها همچون اسپانیا، فرانسه و ایتالیا بخش اعظمی از درآمد ارزی خود را از طریق گردشگری به دست می‌آورند.

هم اکنون صنعت گردشگری در بیشتر کشورهای جهان از سودآوری بالایی برخوردار است.به طوری که بسیاری از کشورها با درآمدهای حاصل از این صنعت، می توانند کشور خود را اداره کنند.صنعت گردشگری را باید از چند جنبه مورد توجه قرار داد که اشتغال بالا، درآمدزایی، حفظ و صیانت از محیط زیست و در نهایت ایجاد روحیه تعامل و گفتگو از مهم‌ ترین دستاوردهای این صنعت در دنیا است.در حالی که متوسط درآمد جهانی حاصل از گردشگری به میلیاردها دلار می رسد، این میزان در ایران در سال ۲۰۱۳ میلادی با ۴ میلیون گردشگر تنها برابر با ۵ میلیارد دلار بوده است….

مطالعه بیشتر