فایل WORD طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه

فایل WORD طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

فایل WORD طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه می باشد که در قالب فایل word با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۱۸ صفحه نگارش شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عملیات طرح :

شامل:
۱ـ ساختمانها و تاسیسات هزینه‌های مورد نیاز طبق جدول شماره ۱
۲ـ تجهیزات و تأسیسات و هزینه های مورد نیاز طبق جدول شماره ۲
۳ـ پرسنل شاغل در طرح طبق جدول شماره ۳
۴ـ هزینه های جاری طبق جدول شماره ۴
۵ـ تولیدات طرح طبق جدول شماره ۷
۶ – پیش بینی حساب سود و زیان طبق جدول شماره ۸

تامین مواد غذایی مورد نیاز مورد نیاز مردم به خصوص در کشورهای جهان سوم به یکی از مهمترین مسائل آن کشورها تبدیل شده است . با توجه به افزایش روز افزون جمعیت جهان و نیز افزایش سطح بهداشت و کاهش مرگ ومیر و نیاز روز افزون آدمی به مواد غذایی سبب شده است تا بشر به دنبال منابع غذایی دیگر و جدید باشد که یکی از این منابع گوشت طیور می باشد . از مهمترین مسائلی که سبب رشد چشمگیر صنعت پرورش طیور گشته است ارزش غذایی بالای گوشت طیور ، کم بودن افت پس از کشتار ، سالم وبهداشتی بودن گوشت طیور ، قابلیت هضم وجذب بالا ، سرعت رشد سریع ، صرفه جویی در جایگاه و زمین و برگشت سریع سرمایه می باشند .

مقدمه :

روند رو به افزایش جمعیت کشور ایجاب می کند که تولیدات متناسب با نیاز های غذایی بهبود و افزایش یابد ، که در این راستا نقش تولیدات گوشت سفیدبر همگان روشن است .بدیهی است گوشت مرغ به سبب مزیتهای فراوانی که دارد به عنوان منابع تامین پروتئین می تواند در کشور مطرح و نیاز عمومی را در این زمینه مرتفع نماید.
هدف اصلی این طرح استحصال بخشی از تولیدات گوشت مرغ استان طی ۵ دوره پرورش جوجه یکروزه در سال می باشد که جوابگوی بخشی از سرانه مصرف پروتئین در استان خواهد بود . همچنین این قبیل طرح ها سبب اشتغال تعدادی از افراد و تامین معیشت خانوارهای آنها می باشد و کود تولیدی حاصله نیز در خصوص تقویت اراضی زراعی دارای استفاده می باشد .

توجیه فنی فایل WORD طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه

نکات ویژه در بررسی فنی طرح های نیمچه گوشتی شامل مدت روشنایی ، فضای لازم جهت نگهداری نیمچه ها ، حرارت لازم ، تهویه و میزان خوراک و جیره غذایی مناسب ، میزان املاح مجاز موجود در آب مصرفی ،واکسیناسیون و جلوگیری از آلودگی محیط سالن ها می باشد. طرح موجود مطابق با طرح استاندارد مورد تایید دانشگاه و همچنین مورد تایید بانک ها جهت اخذ وام می باشد.

مطالعه بیشتر