فایل WORD کارافرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر

فایل WORD کارافرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

فایل WORD کارافرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه کارافرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر می باشد که در قالب فایل ورد با قابلیت ویرایش در ۱۱ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه فایل WORD کارافرینی مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر

امروزه با هوش ترین افراد هم به سختی قادرند سرعت فراگیری خود را با سرعت رشد و توسعه علوم کامپیوتری تطبیق دهند . رقابت شدیدی که در سالهای اخیر بین تولید کنندگان نرم افزار در گرفته است ؛ هر روز باعث عرضه محصولات نرم افزاری جدید تر می شود  باتوجه به این موضوع کاربرانی موفق ترند که روحیه ، وقت وامکانات لازم برای تطبیق خود با نرم افزارها و شرایط جدید را داشته باشند .

هدف :

اولین دلیل انتخاب این پروژه کمک به بالا بردن ارتقا علمی و سواد کامپیوتری مردم است ودیگری آشنا شدن مردم با نرم افزارهای جدید و علوم کامپیوتری رو به رشد است

توصیف پروژه :

پروژه ما یک آموزشگاه کامپیوتر است که در یک محل ۵۰ متری واقع در خیابان شهید ستاری نبش ستاری ۲۶ دایر شده است . ظرفیت این آموزشگاه ۳۰  نفر می باشد که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب دایر می باشد ویکی از شرایط مهم این آموزشگاه  دارا بودن کادر مربیگری ایده آل  مکان آموزشی مناسب دارا بودن سیستم به تعداد کافی و همچنین دارا بودن  خطوط پر سرعت ADSL می باشد که باعث شده تا کار آموزان  از ارائه خدمات آموزشی این آموزشگاه راضی باشند  .

مکان سنجی :

۱- اجرای این پروژه نیاز به صرف هزینه های خرید کامپیوتر و تجهیزات دارد که سازمان فنی و حرفه ای به داوطلبان تاسیس آموزشگاه وام پرداخت می کند  .

۲- برای اینکه بتوان یک آموزشگاه  دایر نمود نیاز به چند عدد کامپیوتر و میز و وبقیه تجهیزات آموزشی می باشد.

بیمه و دریافت مجوز :

صدور مجوزآموزشگاه دارای شرایطی است که سازمان فنی وحرفه ای  واقع در خیابان فردوسی آن را به عهده دارد .کسی که خواهان مجوز آموزشگاه  است باید دارای شرایط زیر باشد :

۱- دارا بودن حداقل ۲۵ سال سن

۲- دارا بودن لیسانس کامپیوتر ویا فوق دیپلم کامپیوتر به همراه ۳ سال سابق کار و یا دیپلم کامپیوتر ودارا بودن ۴۵ سال سابق کار .

۳- برای آقایان داشتن برگ معافیت ویا کارت پایان خدمت .

۴- دارا بودن یک ملک تجاری .

۵- داشتن امکانات لازم برای آموزشگاه  ( کامپیوتر ، میز ، صندلی و … ) که به تایید بازرس سازمان می رسد. سازمان بیمه نیز این شغل را تحت پوشش خود قرار نمی دهد و آموزشگاه  را یک حرفه خصوصی می شمارد .

مطالعه بیشتر