فایل WORD کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی

فایل WORD کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

فایل WORD کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل  پروژه کارآفرینی با عنوان مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی می باشد که در قالب فایل ورد با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۲۴ صفحه نگارش شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Related imageمقدمه :

احتمالاً تا به حال برایتان پیش آمده و یا با افرادی برخورد کرده اید که در تصمیم گیریهای مهم دچار مشکل شده اند و این مشکل عمدتاً به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ی مورد انتخاب خود بوده است ؛ برای مثال برای انتخاب یک رشته تحصیلی اغلب افرادی که در موقعیت تصمیم گیری قرار می گیرند ، بدون داشتن اطلاعاتی در مورد موضوع رشته ی ورودی و یا با داشتن اطلاعات اندک ، دچار چندگانگی در انتخاب شده و بلاجبار به یکی از آن رشته ها وارد شده که ممکن است با شرایط وخواسته های فرد هماهنگ نبوده و بعد از مدتی وی را با مشکل مواجه کند .
این اتفاق در بسیاری از زمینه های مختلف زنَدگی ، که در آنها نوع انتخاب نقش اصلی را دارد اتفاق می افتد ، برای مثال : در انتخاب رشته ورزشی ، هنری ، تحصیلی ، شغلی و … .
این نوع تصمیم گیریها موجب پشیمانی از اتلاف وقت و هزینه مادی و معنوی شده و چه بسا افرادی بعد از مدتها به این نتیجه خواهند رسید که راه را اشتباه آمده اند و باید از راه دیگری وارد می شده اند و این امر باعث می شود که یا این افراد اجباراً در این رشته ادامه فعالیت دهند و یا حتی بعد از این مدت مجبور به خاتمه کار ویا شروع دوباره از نقطه ی دیگری شروع کنند .

Related image

فهرست مطالب فایل WORD کار افرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی

پیشگفتار

مقدمه

توضیحات درباره طرح

تأثیرات و اهداف طرح

چگونگی کار و فعالیت این مکانها

چارت تقسیم بندی بخشهای مراکز اطلاع رسانی

شرایط و نحوه ی ایجاد چنین مکانهایی چگونه است ؟

کنترل بصورت دولتی یا واگذاری به بخش خصوصی ؟

ایجاد بخشی برای اطلاع رسانی درباره ی کالاها و لوزم مصرفی

نتیجه

مطالعه بیشتر