دانلود نقشه اتوکد کامل شهر کرج

دانلود نقشه اتوکد کامل شهر کرج
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
12,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود نقشه اتوکد کامل شهر کرج

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود نقشه اتوکد کامل شهر کرج می باشد که با فرمت DWG در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫نقشه کامل شهر کرج به صورت فایل اتوکد‬‎

این نقشه اتوکدی جمع آوری شده از آخرین ویرایش طرح تفصیلی شهر کرج و جدیدترین نقشه اتوکد (DWG) موجود شهر کرج است و شامل اسامی کامل تمامی کوچه ها و خیابانها می باشد.

فایل ضمیمه بصورت فشرده ۷۲ و حالت عادی ۱۵۲ مگابایت حجم دارد. تصویر پیش نمایش و تصاویر ذیل مربوط به همین نقشه می باشد.

شرح مختصر پیرامون شهر کرج:

یکی از کلان‌شهرها ایران و همچنین مرکز استان البرز و مرکز شهرستان کرج است. کرج یک شهر کوهپایه‌ای در ایران است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. جمعیت شهر کرج برپایه سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن است. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و هَمچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است ، و همچنین بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده است که به هَمه دلایل مُشخص گفته شده دولت نیز باید سرمایه گذاریهای بیشتر در بخشهای آموزشی علمی فرهنگی ورزشی و بهداشتی و زیر ساختهای شهری هَمچنین اشتغال زایی و مَحرومیت زدائی برنامه ریزی و به انجام برساند.این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۳/۱۴ درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد.

راهنمای خرید و دانلود فایل نقشه اتوکد کامل شهر کرج

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر