مجموعه کامل جزوات لغات ۵۰۴ به روش کدینگ

مجموعه کامل جزوات لغات ۵۰۴ به روش کدینگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

مجموعه کامل جزوات لغات ۵۰۴ به روش کدینگ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوات لغات ۵۰۴ به روش کدینگ در قالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. محصول مورد نظر شامل *جزوه یادگیری واژگان ضروری ۵۰۴ به روش طنز و کد بندی (سریع ترین روش یاد گیری لغات به همراه فایل های صوتی ) استاد سهرابی در ۹۱ صفحه و همچنین * جزوه لغات ۵۰۴ به روش کدینگ در ۱۲۹ صفحه و  * کدینگ ۱۱۰۰ واژه بارونز در ۱۱۳ صفحه و کدینگ واژگان ضروری تافل (  Essential words for the toefl) در ۹۳ صفحه در قالب فایل pdf می باشد که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جزوات لغات ۵۰۴ به روش کدینگ

حفظ کردن کلیه ی لغات کتاب ۵۰۴ با روشی نوین و منحصر به فرد

جزوه آموزشی کد گذاری کتاب ۵۰۴ روشی بسیار جدید و آسان برای یادگیری لغات ۵۰۴ در مدت کمتر از یک ماه … 

+ فایلهای صوتی:

تصویر سازی یا کدگذاری لغات چیست؟

روش تصویر سازی یا کدگذاری لغات اخیرا به عنوان یکی از شیوه های نوین برای به خاطر سپردن بهتر لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتری مطرح شده است که امکان ماندگاری بیشتر لغات در ذهن مخاطب را نیز فراهم می آورد. و امروزه همایش هایی هم در جای جای ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازی برای یادگیری لغات می باشد که به نظر من عنوان ::سر نخ سازی:: مفهوم بهتر و قابل درک تری به این روش خواهد داد.

این روش به این صورت می باشد که شما سعی می کنید با توجه به دانش قبلی خودتان برای لغتی که در تلاش برای درک یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن لغت سرنخ سریعا در ذهن شما تداعی شده و معنی لغت را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویر سازی به شیوه درستی انجام شده باشد. برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید:

تصاویری از جزوه لغات ۵۰۴ به روش کدینگ

نکته:

دوستان عزیز در نظر داشته باشید اگر قصد تهیه تک تک این جزوات را داشتید بایستی کلی هزینه پرداخت می کردید ولی تیم فروشگاه فایل فولدر این مجموعه را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

مطالعه بیشتر