جزوه درس مدیریت اسلامی دانشگاه پیام نور

جزوه درس مدیریت اسلامی دانشگاه پیام نور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جزوه درس مدیریت اسلامی دانشگاه پیام نور

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش جزوه مدیریت اسلامی دانشگاه پیام نور شامل خلاصه دو کتاب پیش نیازهای مدیریت اسلامی آیت ا.. مصباح یزدی و گزیده نکات مدیریتی نهج البلاغه (دکتر فروزنده) جهت استفاده شما عزیزان در امتحان تشریحی درس مدیریت اسلامی کارشناسی ارشد مدیریت MBA، همچنین جزوه کتاب درس پیش نیازهای مدیریت اسلامی ایت ا.. مصباح یزدی به همراه نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور (۱۴ دوره) آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را ازفروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫جزوه مدیریت اسلامی دانشگاه پیام نور‬‎شرح مختصر:

مدیریت اسلامی شیوهٔ به‌ کارگیری منابع انسانی و امکانات مادی، برگرفته از آموزه‌های اسلامی برای نیل به اهدافِ متأثر از نظام ارزشی اسلام است.

در متون اسلامی، نگاهی نزدیک به آنچه امروز علم مدیریت نامیده می‌شود وجود دارد.در حوزهٔ مدیریت کلان و خرد اخباری از پیامبر اسلام و امامان شیعه در دست است. در روایتی ازامام اول شیعیان آمده‌ است «لابُدَّ لِلنَّاسِ من أمیر بِرّ أو فاجِر» (ترجمه: مردم ناگزیرند امیری داشته باشند، چه نیکوکار و چه تباه‌کار) و همچنین از پیامبر اسلام منقول است «إذا کان ثَلاثَهٌ فی سفر، فَلْیُؤَمِرُوا أحَدهم» (ترجمه: هنگامی که سه‌نفر در سفر بودند، باید از یک نفرشان فرمان ببرند).

خود علم بار ارزشی ندارد ولی به هر حال در یک فضای ارزشی بکار گرفته می‌شود.مثلاً جامعه، سازمان و افرادی که در آن هستند اعتقادات، رسوم و ارزشهای فرهنگی خاصی دارند و بنا به اصل تاثیر جبر زمان و مکان بر پدیده‌ها، مدیریت نیز ناگزیر از عمل در بستر ارزشی آن جامعه می‌باشد هرچند که ادعا شود جامعه‌ای غیر توتالیتر یا لائیک می‌باشد.

جزوه درس مدیریت اسلامی دانشگاه پیام نور

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر