pdf ترجمه فارسی کتاب ایمونولوژی ابوالعباس ۲۰۱۵

pdf ترجمه فارسی کتاب ایمونولوژی ابوالعباس ۲۰۱۵
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

pdf ترجمه فارسی کتاب ایمونولوژی ابوالعباس ۲۰۱۵

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

در این بخش ترجمه فارسی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ۲۰۱۵ ترجمه ی دکتر فرید حسینی در قالب فایل pdf در حجم ۷۶۶ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است.

کتاب ایمنی شناسی یا ایمونولوژی ابوالعباس (Cellular and Molecular Immunology) یکی از مهمترین منابع برای این درس در دانشگاه های ایران و جهان می باشد.
این کتاب توسط Abul K. Abbas ، Andrew H. Lichtman و Shiv Pillai از سال ۱۹۹۱ تا کنون در چندین ویرایش نوشته شده است.
ایمنی‌شناسی یا ایمونولوژی یکی از شاخه‌های زیست‌ پزشکی است که به بررسی انواع واکنش ایمنی جانداران در برابر آنتی ژن‌های بیگانه و روند ایجاد مصونیت در برابر عوامل بیماری زا می‌ پردازد. این علم هم به جنبه های فیزیولوژیک پاسخ دفاعی بدن به عوامل بیگانه، و هم به جنبه های پاتولوژیک سیستم ایمنی مانند بیماریهای خودایمنی، حساسیت، نقص ایمنی، واکسیناسیون و پیوند اعضاء می‌پردازد.

ایمونولوژی

ایمنی‌شناسی یا ایمونولوژی (به فرانسوی: Immunologie، ایمونولوژی) (به انگلیسی: Immunology، ایمیونالوجی) یکی از شاخه‌های زیست‌پزشکی است که به بررسی انواع واکنش ایمنی جانداران در برابر آنتی‌ژن‌های بیگانه و روند ایجاد مصونیت در برابر عوامل بیماری‌زا می‌پردازد. این علم هم به جنبه‌های فیزیولوژیک پاسخ دفاعی بدن به عوامل بیگانه، و هم به جنبه‌های پاتولوژیک سیستم ایمنی مانند بیماریهای خودایمنی، حساسیت، نقص ایمنی،  واکسیناسیون و پیوند اعضاء می‌پردازد.

سیستم ایمنی بدن سیستمی پیچیده و در نهایت دقت می‌باشد که شامل اعضاء متنوع، با عملکردی متفاوت و مرتبط می‌باشند که در صورت کوچکترین تداخل و ناهماهنگی در انجام وظایف اعضاء آن امکان پیدایش اختلالات و ظهور عوارضی وخیم و بعضاً غیرقابل برگشت وجود دارد.

pdf ترجمه فارسی کتاب ایمونولوژی ابوالعباس ۲۰۱۵

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر