pdf خلاصه کتاب روانشناسی فیزیولوژیک جیمز کالات

pdf خلاصه کتاب روانشناسی فیزیولوژیک جیمز کالات
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب روانشناسی فیزیولوژیک جیمز کالات

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب روانشناسی فیزیولوژیکی تالیف جیمز کالات و ترجمه ی یحیی سید محمدی می باشد که در قالب فایل pdf در۳۹۱ صفحه به همراه خلاصه ای از این کتاب بصورت جزوه دستنویس در حجم ۸۲ صفحه مناسب دانشجویان و داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم و بویژه وزارت بهداشت تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل میتوانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

قسمتی از کتاب روانشناسی فیزیولوژیکی:

اصطلاح روانشناسی فیزیولوژیکی تاکید دارد که هدف ، ربط دادن زیست شناسی به مسایل روانش شناختی است.علم اعصاب قطعا خیلی از مسایل مربوط به رفتار را در بر دارد ولی این رشته جزئیات بیشتری را درباره آناتومی و شیمی شامل می شود.

کتاب روانشناسی فیزیولوژیکی جیمز کالات
جیمز کالات استاد روانشناسی در دانشگاه کارولینای است که روانشناسی فیزیولوژیکی را تدریس می کنند که در این زمینه کتاب و مقالات زیادی را تالیف کرده است.روانشناسی فیزیولوژیکی در مورد رفتار و فرایند های روان شناختی مثل خواب و بیداری ، سیستم عصبی ، تولیدمثل ، رفتارهای هیجانی ، کارکردهای شناختی ، حافظه و … می باشد.

فهرست مطالب:

خواب و بیداری
تنظیم درونی
رفتارهای تولید مثل
رفتارهای هیجانی
زیست شناسی یادگیری و حافظه
کارکردهای شناختی
اختلال های روان شناختی

روانشناسان فیزیولوژیکی تاکید دارند که هدف ، ربط دادن زیست شناسی به مسایل روانش شناختی است.علم اعصاب قطعا خیلی از مسایل مربوط به رفتار را در بر دارد ولی این رشته جزئیات بیشتری را درباره آناتومی و شیمی شامل می شود.

کلمات کلیدی: خلاصه کتاب – روانشناسی – فیزیولوژیک – جیمز کالات

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر