خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک برند کوین‌ لین کلر می باشد که بصورت دستنویس در ۹۰ صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی این کتاب (تا فصل ۵ ) بهمراه خلاصه ای دیگر از این کتاب بصورت تایپ شده در حجم ۴۰ صفحه و همچنین اسکن صفحات مهم کتاب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی مختصر به کتاب

این کتاب با برندها سروکار دارد-چرا برندها مهم اند، چرا به مشتریان عرضه می شوند و شرکت ها برای اداره درست آن ها چه باید بکنند. همان گونه که امروزه بسیاری از مدیران کسب و کار تصدیق می کنند، احتمالا یکی از ارزشمندترین دارایی های یک شرکت برندهایی است که روی آن سرمایه گذاری کرده و در طول زمان توسعه می دهند. با وجودی که رقبا اغلب می توانند از پروسه تولید نسخه برداری کنند، خلق مجدد عقاید و نگرش هایی که قویاً در ذهن مشتریان جای گرفته اند ساده نیست. هدف اصلی این کتاب فراهم آوردن تدبیری جامع و به روز پیرامون موضوعات برند، ارزش ویژه برند و مدیریت استراتژیک برند است. خوانندگان این کتاب می آموزند:
• نقش برندها، مفهوم ارزش ویژه برند، مزیت خلق برندهای قدرتمند
• سه روش اصلی ساخت ارزش ویژه برند
• دیدگاه های متفاوت اندازه گیری ارزش ویژه برند
• استراتژی های متنوع مدیریت برند
• نقش برندهای شرکتی، فامیلی، فردی و …
• چگونگی انطباق استراتژی های مدیریت برند با مرزهای جغرافیایی در طول زمان

این کتاب در ۴۶۶ صفحه، سه بخش و در هفت فصل تنظیم شده است:

  • بخش اول: معرفی چشم اندازهای نوین در مدیریت برند
    • فصل اول: برندها و مدیریت برند
  • بخش دوم: شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش های برند
    • فصل دوم: ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری
    • فصل سوم: جایگاه سازی برند
  • بخش سوم: برنامه ریزی و پیاده سازی برنامه های بازاریابی برند
    • فصل چهارم: انتخاب عناصر برندبا هدف ایجاد ارزشی ویژه
    • فصل پنجم: طراحی برنامه های بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
    • فصل ششم: ارتباطات یکپارچه بازاریابی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
    • فصل هفتم: بهبود تداعیات فرعی با هدف ایجاد ارزش ویژه برند
  • نکته:

دوستان عزیز با خرید و دانلود این محصول ،سوالات درس مدیریت برند( نیمسال اول ۹۷-۹۶، نیمسال اول و دوم ۹۶-۹۵ )با کد درس ۱۲۱۸۵۰۶ را بصورت رایگان دریافت نمایید.

مطالعه بیشتر