جزوه برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی آلن بانت ترجمه اعرابی

جزوه برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی آلن بانت ترجمه اعرابی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

جزوه برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی آلن بانت ترجمه اعرابی

دانش پژوهان گرامی ، در این پست جزوه برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی آلن بانت ترجمه اعرابی ، سعید موسوی را که شامل سوالات تستی و تشریحی تالیفی با پاسخ درس برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی که حاوی خلاصه،نکات مهم وکلیدی این درس بهمراه پاورپوینت درس برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی و اسکن کتاب برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی آلن بانت ترجمه اعرابی و همچنین نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه می باشد را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.در صورت تمایل می توانیداین محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

این جزوه برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت در زمینه های مرتبط با دانشگاه پیام نور تهیه شده است و سعی شده است در این جزوات نکات خلاصه و مفید این درس به همراه سوالات قرار گیرد . این جزوه میتواند مورد استفاده سایر دانشگاه ها و دانشجویان نیز قرار بگیرد.

نتیجه تصویری برای کتاب

جزوه برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی آلن بانت ترجمه اعرابی

بخشی از متن پاورپوینت:

روند های مهم و اصلی و چالش هایی که سازمان با آن مواجهه است

  1. ۱٫ فناوری :

استفاده از فناوری های جدید که واحد منابع انسانی را قادر می سازد که از بعد هزینه ای کاراتر شده و مدیران صف و کارکنان به نحو موثرتری مسئولیت های منابع انسانی خود را انجام دهند.

۲٫جمعیت شناسی :

اداره کردن نیروی کار با تنوع فرهنگی ، نسل X ها و نسل Y ها و کارکنان اینترنتی ، که دارای تقاضاها و انتظارات خاص خود از محل کار هستند.

  1. ۳٫ تغییر پویایی های محل کار :

توسعه راه های جدید برای برانگیختن ، پاداش دادن و شناخت کارکنان اجتناب ناپذیر است . حرکت کارکنان به سمت توجه به مسائل فردی ، موفقیت های شخصی و کاهش وفاداری به کارفرما در حال افزایش است.

  1. جهانی سازی :

مدیریت در سطح ملی و بین المللی با چالش استفاده از مهارت ها ، فرهنگ ها و رویکردهای متفاوت در اداره سازمان ها ، مشتریان و کارکنان به منظور تطابق با ماهیت در حال تغییر اقتصاد جهان رو به رشد است .

مطالعه بیشتر