جزوه آسیب شناسی اجتماعی دکتر صدیق سروستانی

جزوه آسیب شناسی اجتماعی دکتر صدیق سروستانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه آسیب شناسی اجتماعی دکتر صدیق سروستانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه آسیب شناسی اجتماعی دکتر صدیق سروستانی (جامعه شناسی انحرافات اجتماعی) می باشد که در قالب فایل pdf مشتمل بر ۸۳ صفحه (فقط فصول اول تا سوم کتاب )تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «جامعه‌شناسی انحرافات» به ارزش ۲ واحد و منبع کمکی درس «بررسی مسائل اجتماعی ایران» تدوین شده است.

نگارنده در این کتاب کوشیده است، مفاسد و منکرات اجتماعی را از زاویه خرده فرهنگ‌های مختلف در جامعه ایران بررسی و ارزیابی کند .فرضیات این تحقیق عبارت‌انداز : آیا کسانی که مرتکب انحراف می‌شوند، خرده فرهنگ مشترک دارند؟ “و “بین خرده فرهنگ معارض و تنحراف چه رابطه‌ای وجود دارد؟ .”یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد بین گرایش به خرده فرهنگ‌های معارض و قرار گرفتن در موقعیت تاثیر پذیری از فرهنگ بیگانه، رابطه معنا داری وجود دارد ;به طوری که افرادی که بیشتر در این موقعیت قرار داشته‌اند، بیشتر به سمت تقلید از الگوهای نابه‌هنجار و خرده فرهنگ‌های بیگانه گرایش پیدا کرده‌اند .همچنین رابطه مثبتی میان پایگاه اجتماعی، اقتصادی و گرایش به این خرده فرهنگ‌ها وجود داشته است .براساس این تحقیق، گرایش به این گرایش به خرده فرهنگ‌های منکراتی متاثر از وضعیت ظاهری فرد است و با آن ارتباط مستقیم دارد .

جزوه آسیب شناسی اجتماعی دکتر صدیق سروستانی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر