پاورپوینت مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی و پویان فر

پاورپوینت مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی و پویان فر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی و پویان فر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصول ۱، ۲، ۳، ۴، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی و پویان فر در حجم ۸۵ اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته، مدیریت سرمایه گذاری و ریسک مورد استفاده قرار گیرد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های مدیریت مالی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و برای دروس مدیریت سرمایه‌گذاری (مقدماتی و پیشرفته) مطابق با سرفصل وزارت علوم و فناوری و یک منبع تکمیلی برای دانشجویان دوره دکترای مدیریت مالی و حسابداری تهیه شده است. علاوه بر این عمده مباحث کتاب برای سایر علاقه‌مندان به مباحث سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران در بازار بورس بسیار سودمند و مفید خواهد بود.

بخشی از متن پاورپوینت مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی و پویان فر:

فصل ۲
شاخصهای بازار اوراق بهادار

 اهمیت شاخصهای قیمت سهام :

شاخصهای قیمت سهام در تمامی بازارهای مالی دنیا ، به مثابه یکی از مهم ترین معیارهای سنجش عملکرد بورس اوراق بهادار ، از اهمیت و توجه زیادی برخوردارند.

شاخصهای قیمت سهام از تجمیع حرکتهای قیمتی سهام تمامی شرکتها یا طبقه خاصی از شرکتهای موجود در بازار بورس، به دست می آیند و در نتیجه بررسی جهت و اندازه حرکتهای قیمتی را در بازار سهام امکان پذیر می سازند.

گسترش نظریه ها و نو آوریهای مالی در یکی دو دهه اخیر بر پایه نقش محوری توجه به حرکت عمومی بازار با گرایش روزافزون به محاسبه و بررسی روند حرکتی چنین شاخصهای همراه بوده است .

۱ – کاربرد اصلی و عمده شاخصها ، محاسبه بازدهی کل بازار یا عناصر مشخصی از بازار در یک دوره معین و استفاده از نرخهای بازده محاسبه شده به مثابه مبنایی برای قضاوت در باره پرتفویهای مختلف می باشد . فرض اساسی به هنگام ارزیابی عملکرد پرتفوی ، این است که سرمایه گذاران قادر به کسب بازده قابل مقایسه ای با بازده بازار با انتخاب تصادفی تعداد  وسیعی سهام یا اوراق قرضه از کل بازار می باشند از این رو یک مدیر پرتفوی با عملکرد برتر بایستی به طور مداوم بهتر از بازار عمل نماید . یک شاخص جامع سهام یا اوراق قرضه بازار می تواند معیاری برای قضاوت پیرامون عملکرد مدیران سرمایه گذاری باشد. همچنین می توان انواع ریسک پر تفوی  را با ریسک شاخص مبنای مورد نظر مقایسه نمود.

۲ – شاخصها برای توسعه و ایجاد پرتفوی شاخصی به کار می روند . برای اکثر مدیران سرمایه گذاری ، معمولاًکسب بازدهی فراتر از بازدهی بازار در طولانی مدت و به طور مداوم مشکل می باشد. در این صورت یک راه کار ساده، سرمایه گذاری در پرتفویی است که قابل رقابت با پرتفوی بازار باشد .

مطالعه بیشتر