خلاصه کتاب آموزش و توسعه تالیف ریموند نوئه ترجمه ی اباصلت خراسانی

خلاصه کتاب آموزش و توسعه تالیف ریموند نوئه ترجمه ی اباصلت خراسانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

خلاصه کتاب آموزش و توسعه تالیف ریموند نوئه ترجمه ی اباصلت خراسانی، سمیه دانشمندی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب آموزش و توسعه مهارت آموزی تالیف ریموند نوئه و ترجمه ی اباصلت خراسانی، سمیه دانشمند در قالب فایل pdf در ۶۸ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

سرفصل ها:

فصل اول مسائل خاص درآموزش و توسعه کارکنان

– فصل دوم حرفه و مدیریت حرفه

– فصل سوم چالش های ویژه در مدیریت حرفه ای

– فصل چهارم آینده آموزش و توسعه

نکته:

توجه داشته باشید همراه با این خلاصه کتاب، سوالات تستی و تشریحی از این درس در ۶۵ صفحه بهمراه پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش و توسعه و یک دوره نمونه سوال پایان ترم در این فایل گنجانده شده است.

بخشی از متن پاورپوینت و خلاصه کتاب آموزش و توسعه :

 مدیریت موفق نیازمند تجربه بین المللی است

*همزمان با جهانی شدن فزاینده شرکت­ها، الگوهای اقتصادی و روش­های تجاری در یک منطقه از جهان می­تواند در موفقیت شرکت در آن سوی جهان، نقش تعیین کننده­ای داشته باشد.

*نقش آموزش در برنامه­های انتقال از بهزیستی به محل کار و دیگر برنامه­های بخش دولتی و خصوصی

*شرکت­ها خواهان جذب نیرو و استخدام افراد از منابع غیر سنتی همچون مراکز بهزیستی و زندان­ها برای رفع نیاز خود و دادن شانس دوباره به افرادی هستند که به سختی استخدام می­شوند.

*انتقال از محل آموزش به محل کار

*کارشناسان صنعت و آموزش بر این موضوع اتفاق نظر دارند که برای آموزش فراگیرانی که بلافاصله پس از اتمام دوره دبیرستان به کالج نمی­روند، به سیستمی جدید نیاز است.

جدول ۶ – ۱: ویژگی­های مربوط به موفقیت بلند مدت برنامه ­های گوناگونی

مدیران ارشد منابع لازم را تأمین می­کنند، در صورت لزوم مداخله می­کنند و به طور علنی از گوناگونی حمایت می­کنند.

برنامه آموزشی دارای ساختار است.

سرمایه گذاری در نیروی کار متنوع و گوناگون به عنوان یک هدف کاری تعریف می­شود.

برنامه با استفاده از معیارهایی همچون نرخ فروش، حفظ و نگهداری و ترفیع ارزیابی می­شود.

دخالت مدیر الزامی است.

برنامه به عنوان تغییر فرهنگی و نه یک بازی یک مرحله­ای تلقی می­شود.

مدیران و گروه­های جمعیتی برای مشکلات مورد سرزنش قرار نمی­گیرند.

رفتارها و مهارت­های مورد نیاز برای ارتباط موفقیت آمیز با دیگران تدریس می شود.

مدیران بر اساس پیشرفت در رسیدن به اهداف گوناگونی پاداش می­گیرند.

مدیران، بازخورد (فیدبک) کارکنان را گردآوری نموده و به آن واکنش نشان می­دهند.

مطالعه بیشتر