فایل WORD خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر آرین قلی پور

فایل WORD خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر آرین قلی پور
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

فایل WORD خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی (رفتار فردی) دکتر آرین قلی پور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی (رفتار فردی) دکتر آرین قلی پور است که با فرمت WORD با قابلیت ویرایش در ۷۵ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی (رفتار فردی)، کتابی بسیار مناسب و جامع در زمینه رفتار سازمانی است که می تواند جوابگوی سوال های دانشجویان و اساتید در این حوزه باشد.خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که می توان از این خلاصه کتاب برای یادگیری سریع تر، برای گذراندن امتحانات دانشگاهی، برای استفاده در پایان نامه های ارشد مدیریت و رساله دکتری مدیریت و نیز برای کارها و پروژه های کلاسی استفاده کنید.
متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

Related image

کتاب مدیریت رفتار سازمانی (رفتار فردی) توسط دکتر آرین قلی پور تدوین شده این کتاب شامل  ۱۰ فصل است.

فصول خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی (رفتار فردی) دکتر آرین قلی پور عبارتند از:

۱- کلیات
۲- انگیزش
۳- ارزش ها و نگرش ها
۴- ادراک
۵- شخصیت
۶- احساس
۷- استرس
۸- هوش
۹- یادگیری و تعدیل رفتارسازمانی
۱۰- کارکردهای آشکار و کژکاردهای پنهان رفتارسازمانی

بخشی از متن:

در دهه های اخیر به دلیل اهمیت یافتن اقتصاد دانش محور انسان ارزشمند ترین سرمایه سازمان تلقی شده است.اهمیت انسان به عنوان دارایی فکری وسرمایه معنوی روز به روزدر سازمان در حال افزایش است.یعنی با خروج انسان ازسازمان سازمان می میرد وبا ورودش زنده می شود.از  سویی عده ای همچون ولش انسان ها را محور اصلی وسرمایه گرانبهای سازمانها می دانند ومعتقدند که نحوه مدیریت افراد در سازمان با میزان بهره وری وپیامد های اقتصادی رابطه بسیار قوی دارد.از سوی دیگر عده نادری همچون مولف این کتاب معتقدند که اهمیت انسان در سازمان به عنوان یک ابزار مولد است ودر عبور از پارادایم گاو نر تیلوری به گاو نر شیرده مایویی هیچ ارزشی به انسان در سازمانها اضافه نشده است .انسان خالق سازمان است ولی پس از تاسیس به یک بعد از آن تنزل مرتبه می یابد.برای مثال اسکات آدامزکه با رویکردی کاریکاتوری(تحت عنوان دیلبرت)بعضی از مفاهیم مدیریت را به مسخره می گیردو نوشته هایش بسیار مورد توجه قرار گرفته ،معتقد است این جمله که ((کارکنان ارزشمندترین سرمایه ودارایی سازمان اند)) اولین دروغ بزرگ مدیریتی است. ….

مطالعه بیشتر