دانلود کتاب مهارت‌های پایه در خانواده درمانی علی نیلوفری

دانلود کتاب مهارت‌های پایه در خانواده درمانی علی نیلوفری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود کتاب مهارت‌های پایه در خانواده درمانی علی نیلوفری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب مهارت‌های پایه در خانواده درمانی از مصاحبه اولیه تا خاتمه درمان تالیف جوالن پاترسون، تادام ادواردز، لی ویلیامز، لاری شامو، کلودیا گراف گراندز و ترجمه ی علی نیلوفری می باشد که با فرمت PDF در حجم ۳۲۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب حاضر، حاوی اطلاعاتی بر پایه مهارت‌های خانواده‌درمانی است. که خانواده درمانگران تازه‌کار در آستانه شروع عملی ملاقات با مراجعان به آنها نیاز دارند. اطلاعات ارائه‌شده، با تکیه بر رویکرد درمانی التقاطی عرضه‌ شده است. این اطلاعات موضوعاتی چون: رشد درمانگر؛ مداخلات منحصر به فرد خانواده درمانگر سیستمی؛ زوج‌درمانی؛ مدل‌ها و تکنیک‌های خاص خانواده‌درمانی؛ نظارت بر رشد درمانگر؛ نحوه جست‌وجوی مبتنی بر تکنولوژی در ادبیات مرتبط با شکل مراجع؛ چگونگی انجام مصاحبه انگیزشی و… را دربرمی‌گیرد.”

تصویر فهرست

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید محصول سفارش خود را ثبت و بعد از آن کتاب را دریافت نمایید

شما می توانید این کتاب را به روش های زیر دریافت نمایید:

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید:

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

دانلود کتاب مهارت‌های پایه در خانواده درمانی علی نیلوفری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر