pdf کتاب از طهران تا تهران

pdf کتاب از طهران تا تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

pdf کتاب از طهران تا تهران

کتاب «از طهران تا تهران جلوه های زندگی، هنر و معماری» اثر «حمیدرضا نوروزی» است. این کتاب به معرفی و بررسی ویژگی‌های معماری و هنری پایتخت ایران از قدیم تا کنون می‌پردازد. در توضیح کتاب آمده است: «این کتاب، کتابی است گرانبها همراه با عکس هایی زیبا که به دو زبان پارسی و انگلیسی به پایتخت ایران همراه با توضیحات و نقشه ها و عکس های رنگی، در زمینه تاریخچه و هنر و معماری و صنعت و طبیعت پرداخته است و از این پایتخت دوست داشتنی؛ که با تمام عیب هایش نمی توان آن را دوست نداشت، معرفی زیبا و روح نوازی کرده است. افزون بر آن تصاویری نیز از هنرهای گچ‌بری، کاشی‌کاری، و… در کتاب به چاپ رسیده است. در کتاب، زندگی‌ اجتماعی مردم نیز مورد توجه بوده است.»

کتاب از طهران تا تهران یک نمونه کتاب مصور و نفیس می‌باشد که تصاویری از آثار تاریخی شهر تهران را به نمایش گذاشته است. همچنین توضیحاتی همراه هر عکس به چشم می‌خورد که به زبان فارسی و انگلیسی در قالب فایل PDF در ۲۰۷ صفحه تهیه‌ شده است.در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

مجموعه‌ی حاضر، به دو زبان فارسی و انگلیسی، حاوی تصاویری از تهران قدیم تا تهران کنونی می‌باشد. تعدادی از اینتصاویر مربوط به خانه‌های قدیمی متعلق به افراد سرشناس تهران در دوره‌ی قاجاریه و پهلوی است که از آن جمله می‌توان به خانه‌ی صادق هدایت، قوام‌السلطنه، موتمن الاطبا (پزشک دربار ناصرالدین شاه قاجار) و مشیرالدوله اشاره کرد.

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر