دانلود خلاصه کتاب برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دکتر شیر محمدی

دانلود خلاصه کتاب برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دکتر شیر محمدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

دانلود خلاصه کتاب برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دکتر شیر محمدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دکتر شیر محمدی با فرمت pdf مشتمل بر ۲۱۱ صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی اجمالی به کتاب برنامه‌ریزی و کنترل پروژه دکتر علی حاج شیر محمدی :

کتاب «مدیریت و کنترل پروژه؛ در ساختاری نو و به‌ هنگام‌ شده با افزایش هفت فصل جدید» نوشته‌ی علی حاج شیرمحمدی برای استفاده‌ی دانشجویان دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف در سازمان‌های صنعتی، شرکت‌های پیمانکاری و شرکت‌های مهندسین مشاور تالیف شده است.

کتاب حاضر فصل‌هایی با این عناوین را دربردارد:

مقدمه – معرفی؛ دوره زمانی یک پروژه؛ سازمان یک پروژه؛ مدیریت یکپارچگی پروژه‌ها؛ مدیریت محدوده پروژه و ساختار شکست کار؛ معرفی روش‌های برنامه‌ریزی شبکه؛ ساختار شبکه؛ نمودارهای گانت و شبکه‌ های دارای مقیاس زمان؛ برآورد زمان؛ محاسبات زمان؛ محاسبات زمان در شبکه‌های گرهی؛ شبکه‌های پیش‌ نیازی – توسعه‌ای بر شبکه‌های مسیر بحرانی؛ شبکه‌های دارای زمان‌های احتمالی؛ شبکه‌های دارای فعالیت‌های احتمالی؛ موازنه زمان – هزینه؛ تخصیص منابع – هموار سازی منابع؛ کنترل هزینه و پیشرفت پروژه؛ برنامه‌ریزی بودجه؛ مدیریت مخاطرات پروژه؛ سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت پروژه؛ و پیاده‌ سازی سیستم‌های برنامه‌ریزی و کنترل پروژه.

کتاب «مدیریت و کنترل پروژه؛ در ساختاری نو و به‌ هنگام‌ شده با افزایش هفت فصل جدید» نوشته‌ علی حاج شیر محمدی برای استفاده‌ی دانشجویان دانشگاه‌ها، فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف در سازمان‌های صنعتی، شرکت‌های پیمانکاری و شرکت‌ های مهندسین مشاور تالیف شده است.

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر