کتاب خانواده و مسائل زناشویی

کتاب خانواده و مسائل زناشویی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

کتاب خانواده و مسائل زناشویی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب خانواده و مسائل زناشویی در قالب pdf و در ۵۱ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫کتاب خانواده و مسائل زناشویی‬‎

شرحی مختصر پیرامون مقاله خانواده و مسائل زناشویی:

زنان و مردان می بایست در شبانه روز سه وعده را خلوت کنند و در این سه زمان حتی فرزندان نیز نباید در خلوت گاه ایشان وارد شوند.

پیشگیری از بارداری داخل رحمی آی یو دی، یک وسیله کوچک حاوی مس است که در داخل رحم کار گذاشته شده و تا ده سال از بارداری پیش گیری می کنید . ای یو دی وسیله توسط پزشک یا ماما در رحم گذاشته م شود.
میزان اثر ای یو دی در پیشگیری از بارداری:
درصد اطمینان ای یو دی حدود ۹۹ .. درصد است. این بدین معناست که با استفاده از این روش ، کمتر از ۱ زن از هر ۱۱۱ زن در سیالحامله می شوند.
زمان استفاده از ای یو دی:
در زمان قاعدگ ،آی یو دی در ۵ روز اول خونریزی قاعدگ گذاشته م شود.پس از زایمان ، آی یو دی در ۶هفته پس از زایمان طبیع یا سزارین گذاشته م شود وشیرده مانع گذاشیتن آی ییو دی نیسیت و آی یو دی تاثیری بر روی شیر مادر نم گذارد.

فهرست مطالب کتاب خانواده و مسائل زناشویی:

تنظیم خانواده ……………………………………………………………………………………….۴
سالمتی مادر……………………………………………………………………………………….۱۹
ازدواج موفق ………………………………………………………………………………………..۲۴
مسائل جنسی و روابط …………………………………………………………………………..۳۳
مسائل بهداشتی- پزشکی در روابط ……………………………………………………………۵۳
دانستنی های جنسی …………………………………………………………………………..۷۶
منابع و مأخذ………………………………………………………………………………………..۹۳

 راهنمای خرید و دانلود فایل 

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر