دانلود کتاب فیزیولوژی و تغذیه ورزشی مدرسان شریف

دانلود کتاب فیزیولوژی و تغذیه ورزشی مدرسان شریف
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانلود کتاب فیزیولوژی و تغذیه ورزشی مدرسان شریف

کاربران گرامی در این بخش ، کتاب فیزیولوژی و تغذیه ورزشی مدرسان شریف را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

کتاب فیزیولوژی و تغذیه ورزشی مدرسان شریف

گزینه ای مناسب جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی و همچنین آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

تغذیه ورزشی

مهم ترین موضوع در عرصه تربیت بدنی است. بدون تغذیه درست و متناسب با نیازهای جسمی هر فرد، فعالیت های ورزشی آماتور و حرفه ای، مثمر ثمر نخواهد بود.

مقوله تغذیه درست ورزشکاران مثل روانشناسی ورزش و بازاریابی ورزش، موضوعات مغفول مانده در عرصه کلان ورزش ایران است که رشته کارشناسی ارشد تغذیه ورزشی تلاش دارد تا با تربیت متخصصان این حوزه، صنعت ورزش ایران را در عصر ایران ۱۴۰۰ با تکنیک ها و رویه های حرفه ای جهان ورزش در عرصه علم تغذیه آشنا کند.

شما به عنوان دانش آموخته رشته تغدیه ورزشی، می‌توانید در سالن های بدنسازی، باشگاه های ورزشی و هم‌چنین کارشناس مشاور تغذیه در مدارس و البته مراکز آموزش عالی در حوزه تربیت بدنی، مشغول به کار شوید.

اگر خواهان مهاجرت هستید، باید بدانید که تغدیه ورزشی، در فهرست رشته های پرتقاضا برای مهاجرت مثل مهندسی و پزشکی نیست اما داشتن مدرک کارشناسی ارشد در این رشته، امتیاز شما را در صورتی که مدرک آیلتس ۶.۵ از ۹ داشته باشید، افزایش خواهد داد.

برخی از باشگاه های ورزشی معتبر خاورمیانه و هم چنین مراکز تحقیقاتی اروپا و آسیا، برای جذب دانشجوی دکتری تغذیه ورزشی، هر ساله بورس های خوبی اختصاص می دهند. با مراجعه به بخش اسکولارشیپ سایت دانشگاه ها، می‌توانید در جریان بورس ها و کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان دکتری تعذیه ورزشی، قرار بگیرید.

مطالعه بیشتر