کتاب تعارض قوانین نجاد علی الماسی (منبع درس حقوق بین الملل خصوصی ۲)

کتاب تعارض قوانین نجاد علی الماسی (منبع درس حقوق بین الملل خصوصی ۲)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند، کتاب تعارض قوانین نجاد علی الماسی (منبع درس حقوق بین الملل خصوصی ۲) را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب تعارض قوانین نجاد علی الماسی (منبع درس حقوق بین الملل خصوصی ۲) تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 کتاب تعارض قوانین نجاد علی الماسی

 منبع درسی حقوق بین الملل خصوصی ۲

دانشجویان رشته حقوق دانشگاه پیام نور

کتاب حاضر در ۳ بخش تنظیم شده است:

-کلیات و تاریخ تحول تعارض قوانین
-اعمال قاعده ایرانی حل تعارض
-مسایل مهم تعارض قوانین

•در حقوق بین الملل خصوصی از روابط میان اتباع دولت ها، اعم از اشخاص حقیقی و حقوق خصوصی گفتگو می شود و بر خلاف حقوق بین الملل عمومی دارای قواعدی است که ضمانت اجرای موثر و کافی دارند.

•قواعد مورد بحث در حقوق بین الملل خصوصی دو دسته ماهوی و شکلی هستند و به این اعتبار حقوق بین الملل خصوصی به حقوق بین الملل خصوصی ماهوی و شکلی تقسیم می شود.

•موضوع بحث کتاب حاضر حقوق بین الملل خصوصی شکلی است. قواعد آن اعم از این که دو جانبه(تعارض قوانین) یا یک جانبه(تعارض دادگاه ها) باشند، مسئله را مستقیما حل نمی کنند بلکه صرفا مشخص می سازند که در هر مسئله قانون کدام کشور باید اعمال گردد و دادگاه چه کشوری واجد صلاحیت تست.

•حقوق بین الملل خصوصی را میتوان انعکاسی از حقوق داخلی در زمینه بین المللی دانست و برای حل مسائل آن باید از تحلیل های حقوق داخلی استفاده کرد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر