دانلود خلاصه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

دانلود خلاصه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود خلاصه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل لینک دانلود خلاصه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ ، ژانت کلاسکو ترجمه حسن حمید پور با فرمت pdf در حجم ۶۴ صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی آماده شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن

مقدمه :

در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید یانگ و کلوسکو روش جدید بر ای تغییر الگوهای دیرپای زندگی را در میان میگذاریم.و به شناسایی و چالش با ۱۱ تله زندگی می پردازیم که به مشکلات اساسی زندگی دامن میزند.

این کتاب با رویگردی جامع و دقیق به حل و فصل این مشکلات در زندگی کمک میکند.امیدواریم این کتاب بتواند کمک کند تا با مشکلات دیرپای زندگی بر خوردی درست و موثر و راه گشا و همه جانبه داشته باشید.همچنین بتواند چهارچوب موثری در اختیار شما قرار دهد تا به چگونگی شکل گیری تله های زندگی و چاره اندیشی های موثر پی ببرید.همانطور که گفته شد سعی ما بر استفاده از رویکردهای مختلف بوده است.

نویسندگان این کتاب از صاحب نظران حوزه شناخت درمانی هستند که به شناسایی نشانه‌ شناسی ، سبب شناسی و درمان ۱۱ الگوی رفتاری مختلف و تکراری پرداخته اند ، که به خود انگاره منفی ربط دارند.مولفان ضمن شرح حال بیماران واقعی ، نشان می دهند که چگونه هر یک از این الگوهای ناکارآمد در دروان کودکی شکل گرفته اند و مبنایی برای ارزیابی خویش در بزرگسالی می شوند.

این کتاب یک ابزار قدرتمندی برای درمان مشکلات مراجعان بر اساس رویکردهای شناخت درمانی و طرحواره درمانی است.

فهرست مطالب خلاصه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

مقدمه

فصل ١: تله ھای زندگی

فصل ٢: در کدام تله گرفتار شده اید؟

فصل ٣:درک تله ھای زنذگی

فصل ۴:تسلیم فرار و حمل

فصل ۵:چگونگی تغییر تله ھای زندگی

فصل ۶: تله زندگی رھا شدگی

فصل ٧: تله زندگی بی اعتمادی و بد رفتاری

فصل ٨: تله زندگی محرومیت ھیجانی

فصل ٩: تله زندگی طرد اجتماعی

فصل ١٠ : تله زندگی وابستگی

فصل ١١ : تله زندگی آسیب پذیری

فصل ١٢ : تله زندگی نقص_شرم

فصل ١٣ : تله زندگی شکست

فصل ١۴ : تله زندگی اطاعت

فصل ١۵ : تله زندگی معیارھای سخت گیرانه

فصل ١۶ : تله زندگی استحقاق

فصل ١٧ : فلسفه تغییر

مطالعه بیشتر