نکات مهم کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک

نکات مهم کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

نکات مهم کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه و نکات مهم کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک (رشته علوم تربیتی ) مؤلفان: فروزان ده‌باشی‌شریف، بهمن زندی می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش در حجم ۴۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

در کتاب «راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک»، نویسندگان کوشیده‌اند چگونگی پردازش رمزهای کلامی (زبان مکتوب) و رمزهای غیرکلامی (عناصر زیبایی‌شناختی مانند رنگ، موسیقی) را در تدوین محتوای آموزشی الکترونیکی مورد بحث و بررسی قرار دهند.

امروزه نظام‌های آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات در فرایند آموزش بشر جایگاه خاصی یافته و فرایند آموزش و تدریس به مراتب انعطاف‌پذیرتر از قبل شده‌است. یادگیری الکترونیکی نماینده طبقه و شاخه‌ای بسیار متفاوت از ارتباطات است. این شیوه یادگیری باعث افزایش سرعت و توانایی ارتباطات و افزایش ظرفیت ارسال، دریافت و استفاده از اطلاعات و توانایی گذر از زمان و مکان برای مقاصد آموزشی شده‌است. آموزش و تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات محیط گسترده‌تری را پوشش داده و با الهام از فرایند آموزش سنتی دارای دو مرحله عمده‌است: مرحله پدیدآوری (تهیه و تدوین) و مرحله آموزش. در مرحله پدیدآوری، مواد آموزشی الکترونیکی تهیه، ذخیره و منتقل می‌گردد و مرحله آموزش اختصاص به استفاده و کاربری مواد آموزش الکترونیکی دارد.

فهرست فصول خلاصه و نکات مهم کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوای آموزش الکترونیک

محتوی آموزش الکترونیکی

نقش اشنایی با مهارت های نوشتاری در تدوین محتوا

نکات زبان شناسی مطرح در تدوین محتوا

شیوه نگارش محتوی الکترونیکی

شیوه تدوین سوالات و تکالیف آموزشی بر خط به منظور ایجاد فرصت های یادگیری و ارزشیابی

راهبردهای زیباشناسی پردازش محتوی امورش الکترونیکی

سوالات چهارگرینه ای مربوط به کتاب راهبردهای پردازش و تدوین محتوی اموزش الکترونیک

نکته:

جهت دریافت سوالات درسی خود بصورت رایگان از طریق تلگرام سایت اقدام نمایید.

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر