کتاب اقتصاد خرد ۱ دکتر یگانه موسوی جهرمی

کتاب اقتصاد خرد ۱ دکتر یگانه موسوی جهرمی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

شرح مختصر:

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب اقتصاد خرد ۱ (رشته ی اقتصاد) تالیف دکتر یگانه موسوی جهرمی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب اقتصاد خرد ۱ دکتر یگانه موسوی جهرمی (رشته ی اقتصاد) تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

معرفی کتاب اقتصاد خرد ۱ دکتر یگانه موسوی جهرمی

دکتر یگانه موسوی جهرمی در کتاب اقتصاد خرد ۱ (رشته اقتصاد)، مسیری را پیش روی دانشجویان این رشته ترسیم می‌کند تا با کمک آن همچون یک اقتصاددان فکر کنند و تصمیم بگیرند.

درباره کتاب اقتصاد خرد ۱

فصل نخست کتاب با تعریف علم اقتصاد، زمینه‌های فکری و طبقه‌بندی آن آغاز می‌شود. در فصل دوم انواع بازار تعریف و طبقه‌بندی می‌شود. توضیحات لازم درخصوص دو اصل عرضه و تقاضا ارائه می‌شود. موسوی در فصل سوم به اصول حاکم بر رفتار مصرف‌کننده و محدودیت درآمد وی و چگونگی انتخاب او می‌پردازد. در فصل چهارم چگونگی شکل‌گیری تقاضا از طریق بررسی رفتار مصرف‌کننده بررسی می‌شود. یگانه موسوی جهرمی در فصل پنجم چگونگی تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را مورد مطالعه قرار می‌دهد. فصل ششم ضمن تشریح اقتصادی تولید و مراحل آن، چگونگی تعیین ترکیب بهینه عوامل تولید توضیح داده شده است. علاوه بر این سطح تولید بهینه محصول براساس هدف به حداکثر رساندن سود تعیین می‌شود.

خواندن کتاب اقتصاد خرد ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب اقتصاد خرد ۱ به دانشجویان و دانش‌پژوهان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌شود. دانشجویان با مطالعه این کتاب، در مسیری قرار می‌گیرند که همچون یک اقتصاددان فکر کنند. درواقع کتاب اقتصاد خرد کمک می‌کند تا دانشجویان به تصمیم‌گیران خوبی در زمینه‌های مالی، تجاری، حرفه‌ای و حتی زندگی تبدیل شوند.

فهرست کتاب اقتصاد خرد ۱

• فصل اول: درآمدی بر علم اقتصاد

• فصل دوم: بازار: عرضه و تقاضا

• فصل سوم: کشش

• فصل چهارم: نظریه رفتار مصرف‌کننده: ترجیحات و محدودیت درآمدی

• فصل پنجم: نظریه رفتار مصرف‌کننده: تقاضا

• فصل ششم: نظریه رفتار بنگاه: تولید

• فصل هفتم: نظریه رفتار بنگاه: هزینه تولید

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

مطالعه بیشتر