همایش خلاصه های ویژه دین و زندگی کنکور

همایش خلاصه های ویژه دین و زندگی کنکور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

همایش خلاصه های ویژه دین و زندگی کنکور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه های ویژه دین و زندگی کنکور مرتضی محسنی می باشد که با فرمت پی دی اف در حجم ۴۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

یکی از مواردی که اکثر دانش آموزان و داوطلبان کنکور به دنبال آن هستند، شرکت در همایش های کنکور می باشد. جزوه ای که در این پست قرار گرفته فایل همایش دین و زندگی نکات دوم تا چهارم دبیرستان مرتضی محسنی کبیر می باشد.

اطلاعات فایل

عنوان: همایش خلاصه های ویژه دین و زندگی کنکور
مولف: مرتضی محسنی کبیر
تعداد صفحات: ۴۶
زبان: فارسی

دین، که به آن آیین، و کیش نیز گفته می‌شود؛ در لغت به معنای راه و روش تعبیر شده که بر این اساس می‌توان آن را به راه و روشی که افراد انسان برای زندگی خود اختیار می‌کنند تعبیر نمود.همچنین دین در اصطلاح یک جهان بینی و مجموعه‌ای از باورها است که می‌کوشد توضیحی برای یک رشته از پرسش‌ها که در طول زندگی بشر برای او مطرح می‌شود مانند چگونگی پدید آمدن اشیا و جانداران و کیفیت آغاز و پایان احتمالی چیزها، و چگونگی زیستن ارائه دهد.

راهنمای خرید و دانلود فایل همایش خلاصه های ویژه دین و زندگی کنکور

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر