جزوه و سوالات کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ دکتر بیگدلی

جزوه و سوالات کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ دکتر بیگدلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

جزوه و سوالات کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ دکتر بیگدلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ دکتر بیگدلی بهمراه سوالات امتحانی پایان ترم می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه و سوالات کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ دکتر بیگدلی :

  • جزوه خلاصه درس حقوق بین الملل عمومی ۱ بر اساس کتاب حقوق بین الملل عمومی ۱ دانشگاه پیام نور دکتر ضیایی بیگدلی در حجم ۳۶ صفحه
  • مجموعه نمونه سوالات درس حقوق بین الملل عمومی ۱ با پاسخنامه شامل تمامی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور (آخرین بروزرسانی سال ۹۷)

جزوه شامل چندین بخش کلی بوده که برخی از آنها عبارتند از:

تعریف حقوق بین الملل
مبانی حقوق بین الملل
مکتب جامعه شناسی حقوقی
پیدایش و تبدیل دولت در حقوق بین الملل
و ……………..

حقوق بین‌الملل مجموعه قوانینی است که به‌طور کلی در رابطه بین دولت‌ها و بین ملت‌هامورد پذیرش قرار می‌گیرند. این یک چارچوب برای انجام روابط بین‌المللی با ثبات و سازمان یافته‌است.حقوق بین‌الملل از نظام‌های قانونی دولتی متفاوت است، زیرا در درجه اول برای کشورها و نه برای شهروندان خصوصی قابل اجرا است. قوانین ملی ممکن است در زمانی که معاهدات صلاحیت ملی را به دادگاه‌های بین‌المللی مانند دادگاه اروپایی حقوق بشریا دادگاه بین‌المللی واگذار نماید، قانون تبدیل به قانون بین‌المللی می‌شود. پیمان‌هایی مانند کنوانسیون ژنو ممکن است به قوانین ملی احترام بگذارند تا به بخش‌های مربوطه برسند.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر