جزوه و سوالات درس شیمی محیط زیست

جزوه و سوالات درس شیمی محیط زیست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس شیمی محیط زیست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس شیمی محیط زیست بهمراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم دانشگاه پیام نور می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه و سوالات درس شیمی محیط زیست:

جزوه دستنویس شیمی محیط زیست استاد خاکی زاده با فرمت pdf در حجم ۲۶ صفحه
جزوه شیمی محیط زیست (جدید) دکتر فتوحی در حجم ۶۸ صفحه
جزوه دستنویس شیمی محیط زیست دکتر سراجی در حجم ۵۶ صفحه
نمونه سوالات درس شیمی محیط زیست دانشگاه پیام نور با پاسخنامه از سال ۸۷ الی ۹۶

شیمی محیط زیست 

شاخه‌ای از دانش بنیادین شیمی است که به بررسی پدیده‌های شیمیایی و زیست‌ شیمیایی طبیعی می‌پردازد. به دلیل نزدیکی این دانش به شیمی خاک، شیمی آب و شیمی جو، آن را در دستهٔ شیمی تجزیه طبقه‌بندی می‌کنند. تصفیه آب، فرایندهای زیست‌ شیمیایی موجودات زنده میکروسکوپی، آلودگی هوا، آلاینده‌های طبیعی و مصنوعی مهمترین موضوعات مطالعه در شیمی محیط زیست به‌شمار می‌روند.

شاخص‌های محیطی

آندازه‌گیری شیمیایی شامل کیفیت آب، اکسیژن مورد نیاز شیمیایی، اکسیژن مورد نیاز بیولوژیکی، کل مواد جامد محلول، پی‌اچ، مواد مغذی (نیترات و فسفر), فلز سنگین، مواد شیمیایی خاک، (شامل مس، روی، کادمیم، سرب وجیوه) و آفت‌کشها.

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر