جزوه و سوالات درس روش استفاده از متون علمی شیمی

جزوه و سوالات درس روش استفاده از متون علمی شیمی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه و سوالات درس روش استفاده از متون علمی شیمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و سوالات درس روش استفاده از متون علمی شیمی دانشگاه پیام نور می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتویات جزوه روش استفاده از متون علمی شیمی:

  • جزوه روش استفاده از متون علمی شیمی پیام نور (آخرین نسخه روش استفاده از متون علمی شیمی) در حجم ۲۳۰ صفحه
  • جزوه روش استفاده از متون علمی شیمی در حجم ۱۰۰ صفحه
  • مجموعه نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور درس روش استفاده از متون علمی شیمی با پاسخنامه مناسب برای دانشجویان با کد درس ۱۱۱۴۰۴۱-۱۱۱۴۳۵۵ (از سال ۸۷ الی ۹۷)

شیمی یکی از دانش‌های بنیادین است که به مطالعه و بررسی ساختار،خواص، ترکیبات، و دگرگونی ماده می‌پردازد. گسترهٔ زیاد این دانش باعث شده‌است تا تعریف یکپارچه برای آن مشکل گردد.

واژهٔ شیمی از کیمیا که نام یکی از علوم پنجگانه خفیه در دوران کهن است، اقتباس شده‌است. در زبان مصری باستان، کیمیا از واژهٔ خامه یا خَمِه به معنای زمینِ سیاه برگرفته شده‌است. پس از تسلط ایرانیان بر مصر در ۵۲۰ پیش از میلاد، این واژه به صورت کیمیا به شرق آمده‌است و پس از تسلط یونانیان در ۳۳۰ پیش از میلاد به صورت خومِیا (به یونانی: χυμεία) در یونانی نیز وارد گردیده‌است.

جزوه و سوالات درس روش استفاده از متون علمی شیمی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر