دانلود کتاب کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده

دانلود کتاب کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

شرح مختصر:

کاربران گرامی ، کتاب کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود کتاب کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب کمک حافظه آیین دادرسی کیفری دکتر عظیم زاده (دکترای حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)

شامل:

  • درسنامه جامع آیین دادرسی کیفری بر اساس آخرین و جدیدترین اصلاحات
  • ارائه نکات بسیار مهم، کلیدی و طلایی
  • بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری جدید و قانون آیین دادرسی جرایم نیروهای مسلح
  • مطابق بر سرفصل های آموزشی دانشگاه و آموزش عالی
  • ویژه داوطلبان آزمون وکالت، قضاء و کارشناسی ارشد

هر فرد حقوقی نیاز به یک کتاب کمک حافظه دارد (بخوانید»» هدف کتابهای کمک حافظه و نظم تطبیقی چیست؟)

نگاهی مختصر بر دانلود کتاب

کتاب کمک حافظه آیین دادرسی کیفری، ماحصل تلاشی است طولانی که به منظور تسهیل و تسریع مطالعه آیین دادرسی کیفری و تحقق یادگیری ای دقیق، جامع و کامل برای دانشجویان حقوق که به ویژه درصدد آمادگی آزمونهای تخصصی وکالت و آزمونهای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق جزا و جرم شناسی می باشند، گردآوری شده است.

این مجموعه در دو جلد با فصول و مباحثی فرعی مبتنی بر سرفصل‌های قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ و منطبق بر سرفصل‌های آموزشی که دانشجویان در دوره‌های کارشناسی دانشکده‌های حقوق، در طی دروس آیین دادرسی کیفری (۱) و (۲) مطالعه می‌نمایند، تدوین وگردآوری شده است.

این مجموعه نه تنها با هدف ارائه منبعی کمک آموزشی جهت تسهیل یادگیری دانشجویان و سریع سپردن نکات به حافظه فراهم شده است بلکه به دلیل برخورداری از ویژگیهای برشمرده شده می تواند به مثابه اثری مناسب جهت تدریس در دانشکده های حقوق اساتید محترم را یاری رسانده و از طریق دانشجویان حقوقی نیز در طی دوره های تحصیلی مورد استفاده قرار گیرد.

مطالعه بیشتر