کتاب زبان انگلیسی نقشه برداری با ترجمه و حل تمرین

کتاب زبان انگلیسی نقشه برداری با ترجمه و حل تمرین
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کتاب زبان انگلیسی نقشه برداری با ترجمه و حل تمرین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل بخشی از کتاب زبان انگلیسی نقشه برداری با ترجمه و حل تمرین می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در حجم ۵۳ صفحه آماده گردیده است.در ذیل پیش نمایشی از فایل را مشاهده میفرمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب زبان انگلیسی نقشه برداری با ترجمه و حل تمرین

این کتاب برای دانشجویان رشته نقشه‌برداری در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «زبان تخصصی» به ارزش ۲ واحد تدوین شده است.
کتاب زبان انگلیسی نقشه برداری (زبان فنی و تخصصی نقشه برداری) ۱۸۶ صفحه است که توسط انتشارات سمت چاپ شده است  این کتاب به همت آقای مهندس مهدی مسیب زاده (فوق لیسانس ژئودزی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند) و آقای محمد عباس نژاد (فوق لیسانس زبان) گردآوری و تهیه شده و شامل ۱۲ درس با عناوین ترجمه شده زیر است:

۱-    نقشه برداری چیست؟

۲-    ژئودزی

۳-    فتوگرامتری

۴-    تعریف سیستم اطلاعات جغرافیایی

۵-    سنجش از دور

۶-    اندازه گیری زاویه

۷-    پیمایش

۸-    نقشه برداری توپوگرافی

۹- خطا در مشاهدات

۱۰- نقشه برداری مسیر

۱۱-  سیستم تعیین موقعیت جهانی (جی پی اس)

۱۲-  نجوم عملی

هر درس سه متن تخصصی انگلیسی دارد که بخش اول متنی برای درک مطلب همراه با تمرینهای درست نادرست، جای خالی، چهار گزینه ای، سؤالات تشریحی و … است. بخش دوم متنی برای خواندن بیشتر همراه با تمرینهای درست نادرست، جای خالی، چهار گزینه ای، سؤالات تشریحی و … بوده و بخش سوم متنی برای فعالیت ترجمه ای همراه با حدود ۲۰ تا ۳۰ لغت تخصصی منتخب دروس مختلف نقشه برداری است.

نکته:
محصول مورد نظر فقط شامل بخشی از ترجمه کتاب می باشد.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر