کتاب طرحواره درمانی برای استرس شغلی

کتاب طرحواره درمانی برای استرس شغلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کاربران گرامی ، کتاب طرحواره درمانی برای استرس شغلی تالیف مارتین آر. بامبر و ترجمه ی دکتر حسن حمیدپور،حسین زیرک را از کتابفروشیهای معتبر تهیه نمایید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب طرحواره درمانی برای استرس شغلی تالیف مارتین آر. بامبر و ترجمه ی دکتر حسن حمیدپور،حسین زیرک تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب طرحواره درمانی برای استرس شغلی بامبر

در این کتا ب سعی شده است از موضع رویکرد طرح واره درمانی به پدیده استرس شغلی نگاه شود. در این کتاب تکنیک هایی ارائه می شوند تا افراد با آگاهی از طرح واره های خود تغییر کنند و در شغل خود به رضایت برسند.

عوامل بسیاری در تعیین خوشبختی و شوربختی افراد نقش دارند که یکی از آنها انتخاب شغل است.

شغل، فقط منبعی برای درآمد نیست بلکه افراد بیشتر ساعت‌های مفید عمر خود را در شغل و پیشه خود می‌گذرانند و در واقع با شغل خود زندگی می‌کنند.

این کتاب پدیده استرس شغلی را از دیدگاه رویکرد طرح‌واره درمانی بررسی می‌کند.

مارتین بامبر معتقد است طرحواره‌های ناسازگار اولیه در محیط‌های شغلی، بازآفرینی می‌شود.

یعنی افراد به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند تجربه‌های تلخ و ناگوار کودکی یا نوجوانی‌شان را دوباره تکرار کنند و یا نیازهای ارضا شده آن دوران را جامه عمل بپوشانند.

در این کتاب تکنیک‌هایی ارایه می‌شود تا افراد با آگاهی از طرحواره‌های خود تغییر کنند و در شغل خود به رضایت برسند.

این کتا ب سهم بسزایی در مفهوم سازی و درمان بیماری‌های مرتبط با استرس شغلی دارد. نویسنده کتا ب بایستی به خودش ببالد که نقش موثری در افزایش سلامت شغلی داشته است. این کتاب از جمله کتا ب‌هایی است که خواندن آن یک ضرورت است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱– دریافت از طریق ایمیل

۲– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱– واریز به حساب یا کارت به کارت

۲– پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر